۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵

اخبار باشگاه راه‌آهن؛

میلاد نوری به راه‌آهن پیوست/ تمدید قرارداد پاشایی و زارعی

میلاد نوری به راه‌آهن پیوست/ تمدید قرارداد پاشایی و زارعی

هافبک تیم فوتبال صبای قم که از بازیکنان مدنظر منصور ابراهیم‌زاده بود، پس از توافق با مسئولان باشگاه راه‌آهن با عقد قراردادی سه ساله به این تیم تهرانی پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد نوری شامگاه دوشنبه ششم خردادماه در محل باشگاه راه‌آهن حاضر شد و با مدیران باشگاه مذاکره کرد. این هافبک 27 ساله یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم صبا در فصل قبل بود که حضور زیادی در بازی‌های این تیم داشت و 6 گل هم در لیگ برتر زد که برای یک هافبک، آمار خوبی محسوب می‌شود.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم، یکی از بازیکنان مورد نظر ابراهیم‌زاده بود که پس از مذاکره با مسئولان باشگاه راه‌آهن، برای حضور در این تیم به توافق رسید و دوشنبه شب قرارداد سه‌ساله‌اش را با این باشگاه امضا کرد.

از سوی دیگر حسین پاشایی کاپیتان خوش اخلاق راه‌آهن که جزو بازیکنان قدیمی باشگاه است و بازوبند کاپیتانی تیم را به بازو می‌بندد، با حضور در محل این باشگاه، قرارداد یک ساله خود را امضا کرد. به این ترتیب مرد خوش اخلاق راه‌آهن، همچنان در این تیم خواهد ماند تا تجربه خود را به بازیکنان جوان باشگاه انتقال دهد.

حسین پاشایی فصل قبل در اغلب بازی‌های نیم فصل اول حضور داشت اما در نیم فصل دوم با مشکل مصدومیت مواجه شد و تعدادی از بازی‌ها را از دست داد.

همچنین طبق اعلام سایت باشگاه راه‌آهن، مهدی زارعی که فصل قبل بعد از حسین پاشایی بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بست، برای یک فصل دیگر با راه‌اهن به توافق رسید و قراردادش را امضا کرد. زارعی هم جزو بازیکنانی است که بیشترین حضور را در بازیهای فصل قبل راه‌آهن داشته و از جمله بازیکنان تاثیرگذار تیم است.

مهدی زارعی روز دوشنبه ششم خردادماه در باشگاه حاضر شد و قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. مدیرعامل باشگاه راه‌آهن بعد از امضای قرارداد، اظهار امیدواری کرد که زارعی در فصل آینده نیز همانند فصل گذشته، بازی‌های خوبی برای راه‌آهن انجام دهد.

کد خبر 2064628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha