۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۴

زینی زاده به مهر خبر داد:

هنوز با ابراهیم زاده قرارداد نبسته ایم/ از مشکل دهنوی بی خبرم

هنوز با ابراهیم زاده قرارداد نبسته ایم/ از مشکل دهنوی بی خبرم

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه هنوز با منصور ابراهیم زاده هیچ قراردادی امضا نشده است، گفت: قطعی شدن حضور آقای ابراهیم زاده در تراکتورسازی فردا مشخص می شود.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مذاکرات اولیه با منصور ابراهیم زاده انجام شده و و ما فقط بطور شفاهی با ایشاره به توافق رسیده ایم.

وی افزود: هنوز هیچ قراردادی بین باشگاه تراکتورسازی و آقای ابراهیم زاده منعقد نشده و همه چیز بطور شفاهی بوده است.

زینی زاده در خصوص زمان انعقاد قرارداد تراکتورسازی با ابراهیم زاده تصریح کرد: فردا به تهران می رویم تا صحبتهای نهایی را با آقای ابراهیم زاده انجام دهیم و چنانچه مشکلی پیش نیاید، قرارداد دو طرف روی کاغذ ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: اکنون نمی توانم بگویم که آقای ابراهیم زاده صد در صد مربی تراکتورسازی شده چون هنوز توافق به صورت شفاهی بوده و تا قرارداد مکتوب امضا نشود، احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

مدیرعامل تراکتورسازان مذاکره همزمان باشگاه با دیگر گزینه ها را رد کرد و گفت: فعلا گزینه اصلی ما آقای ابراهیم زاده است و در این شرایط با هیچ گزینه دیگری صحبت نمی کنیم اما اگر با ایشان برای ثبت قرارداد به توافق نرسیم، حتما روی گزینه های دیگر تمرکز خواهیم داشت.

وی در خصوص مذاکره با رسول خطیبی اظهار کرد: چند روز قبل جلسه ای با خطیبی در باشگاه داشتیم که بیشتر به شکل مشورتی بود و با ایشان در خصوص سرمربی تراکتورسازی صحبت کردیم.

زینی زاده در پاسخ به این سئوال که شنیده می شود مشکلی برای قاسم دهنوی پیش آمده و این بازیکن اعلام کرده که تا 10 روز دیگر از تراکتورسازی جدا می شود، گفت: من از این موضوع خبر ندارم و فکر نمی کنم مشکلی برای دهنوی پیش آمده باشد.

کد خبر 2059537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha