۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۵

از سوی احمدی نژاد/

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نشان درجه سه خدمت گرفت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نشان درجه سه خدمت گرفت

اهواز - خبرگزاری مهر: رئیس جمهور در جلسه صبح امروز هیئت دولت نشان درجه سه خدمت را به اسدالله اسدیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد در این جلسه از چهار نفر از برگزيدگان دستگاه هاي اجرايي به دليل فعاليت هاي چشمگير و خدمات ارزنده آنان در طول دوران خدمت با اهدای نشانهاي درجه دو و سه خدمت تجليل کرد.

در این راستا نشان درجه سه خدمت از سوی رئیس جمهور به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشان‌ «خدمت‌» به‌ منظور تقدير از خدمات‌ انجام‌ يافته‌ در مسير تحقق‌ آرمانهاي‌ جمهوري‌ اسلامي‌ به افرادي‌ اعطا مي شود كه در زمینه هایی همانند «تلاش‌ مستمر و صادقانه‌ در انجام‌ مسئوليتها» و «ارائه‌ خدمات‌ و مددرساني‌ به‌ اقشارت‌ محروم‌ و مستضعف» موفقيتی‌ چشمگير كسب‌ كرده‌ باشند.

با توجه به بررسي عملكرد شركت توزيع برق خوزستان در ارتباط با برق منطقه اي خوزستان و ارتقاي وضعيت شركت توزيع در برنامه ريزي كلان توانير كه ناشي از جايگاه جديد شركت هاي توزيع در ارتباط با مصرف كننده، بهبود بهره وري، مديريت مصرف و عملا به عنوان يك بنگاه اقتصادي است؛ شركت توزيع برق خوزستان در 15 آبان 86 از برق منطقه اي به عنوان پيمانكار جدا و به عنوان يك شركت مديريتي در زير مجموعه شركت توانير قرار گرفت.

اصلاح ساختار، ارتقاي نيرو هاي كارآمد، جذب نيروهاي متخصص و جوان، برون سپاري، توجه به شاخصهاي عملكردي و حركت يا برنامه ريزي استراتژيك از موارد و اهداف مهم شركت در تحول جديد است.
 

کد خبر 2065836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha