۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۵۵

زاکانی:

هر طیف اصولگرا چندین کلید برای باز کردن قفل مشکلات در دست دارد

هر طیف اصولگرا چندین کلید برای باز کردن قفل مشکلات در دست دارد

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: هر طیف اصولگرا چندین کلید برای باز کردن قفل مشکلات در دست دارد.

به گزارش خبرنگار مهر از مشهد، علیرضا زاکانی بعدازظهر پنچشنبه در مسجد امام صادق(ع) مشهد، اظهار کرد: هر طیفی از اصولگرایان چندین کلید برای باز کردن قفل مشکلات در دست دارد و می تواند با ارائه راه حل‌هایی مشکلات کشور را حل کند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت ایجاد کوچکترین تهدید برای کشور نامزدهای اصولگرا باید جان خود را فدای منافع و آرمان های نظام اسلامی کنند، افزود: کوچکترین تهدید باید برای اصولگرایان یک زنگ هشدار باشد و جان خود را برای آرمان های نظام اسلامی فدا کنند.

وی در خصوص جهاد اکبر، یادآور شد: در حال حاضر ما در دوره جهاد اکبر قرار داریم و در این راستا مطابق فرموده مقام معظم رهبری شهدای فتنه 88 از شهدای جنگ تحمیلی بالاتر هستند زیرا آنها شهدای دوره جهاد اکبر هستند.

وی با اشاره به سال حماسه سیاسی، افزود: این انتخابات از دو جهت حضور کمی و حضور کیفی مردم زمینه ساز ایجاد حماسه است بنابراین یکایک آحاد جامعه نخست باید خود در انتخابات شرکت کنند و سپس دیگران را برای حضور در عرصه ترغیب نمایند و در این راستا همه ما موظف هستیم مطالبات سیاسی مردم را عملی کنیم و در این مسیر بازگشت به عقب بی فایده است.

زاکانی بیان کرد: اگر کسی ما را به دوره سازندگی و اصلاحات دعوت کند یعنی ما را به 200 سال قبل فراخوانده چرا که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر ما بایستیم 50 سال به گذشته بر می‌گردیم.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به نوع انتخاب ها در عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر کس باید با توجه به اصول درست حجت خود را پیدا کند و و بنده نیز اگر در مسیر درستی حرکت کرده باشم به حجت خود رای خواهم داد.

زاکانی با بیان اینکه برخی از نامزدها از برای دفاع  و برخی دیگر به منظور انتقام‌گیری وارد کار زار انتخابات شده‌اند، تاکید کرد: در حال حاضر هنگامی که نامزدی به خودش اجازه می‌دهد بگوید برای ما چرخیدن سانتریفیوژها مهم است اما نان مردم هم اهمیت دارد مشخص است که در خط آمریکا حرکت می‌کند.

وی با بیان مطلب فوق تصریح کرد: همان هایی که در مجلس ششم به مقام معظم رهبری نامه نوشتند و گفتند شما بیایید جام زهر را بنوشید امروز آمده‌اند و مدعی عرصه سیاست شده‌اند.

زاکانی اظهار داشت: آنها در آن هنگامی که شعار قانون‌گرایی سر می‌دادند در فتنه 88 ماجرا درست کردند و بعد از انتخابات قانون را زیرپا گذاشتند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد:‌ پس از دوران دفاع مقدس نیز افرادی به دنبال پیروی از غرب موجب شکل گیری انحراف شدند و نسبت به جایگاه مشروعیت دچار تردید بوده و اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه نداشتند.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم خط قرمزها را بشناسیم چرا که برخی می‌خواهند یک انقلاب تسلیم شده بسازند و همان گونه که امام خمینی(ره) فرمودند اگر انقلاب اسلامی شکست بخورد اسلام سیلی خواهد خورد و تا سال‌ها نخواهد توانست سربلند کند.

کد خبر 2070504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha