۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۳

حمله به خودروی اداره برق توسط پسر شرور

حمله به خودروی اداره برق توسط پسر شرور

شرور فراری که با تخریب چند خانه و حمله به خودرو اداره برق، راننده آن را مجروح کرده بود، با شلیک ماموران زخمی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت 6 صبح روز 10 خرداد ماموران پلیس 110 در تمامس تعدادی از اهالی خیابان ابوذر در جریان درگیری و تخریب در این محله قرار گرفتند. بلافاصله اکیپی از ماموران به محل حادثه در خیابان آقا یاری اعزام شدند. دربررسی های اولیه مشخص شد یکی از اراذل و اوباش محله معروف به مملی سیاه پس از مصرف مواد مخدر از حالت عادی خارج شده و اقدام به تخریب شیشه ها و درب چند آپارتمان کرده است.

در ادامه ماموران با شناسایی این شرور برای دستگیری اش وارد عمل شدند اما او با حمله به ماموران قصد فرار داشت. شرور فراری در عملیات تعقیب و گریز با حمله به راننده خودرو اداره برق او را از ناحیه کتف مجروح می کند.

ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح به سمت متهم شلیک کرده که شرور سرکش بازهم اقدام به فرار می کند. ماموران نیز با شلیک دوباره او را از ناحیه ران پا مجروح می کنند که پسر شرور برای فرار از دست ماموران بازهم شیشه های خرد شده را به سمت آنها پرتاب می کند. با دستگیری و انتقال مملی سیاه به بیمارستان لقمان،تحقیقات از او آغاز می شود. در بررسی پرونده این شرور مشخص شد او دارای 3 سابقه کیفری به اتهام سرقت،چند فقره سابقه زندان به اتهام تخریب، یک فقره پرونده درگیری و شرب خمر است.

همزمان با دستگیری پسر شور دهها تن از اهالی خیابان ابوذر با مراجعه به کلانتری 161 ابوذر از متهم شکایت کردند.

سرگرد قاصی المهر رئیس کلانتری 161 ابوذر با اعلام این خبر به مهر گفت: پرونده متهم پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا ارجاع شد.

کد خبر 2072923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha