۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

خادم: از دست دادن کی‌روش اشتباه بزرگی است/ نیاز به حمایت دولت داریم

خادم: از دست دادن کی‌روش اشتباه بزرگی است/ نیاز به حمایت دولت داریم

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه برای حفظ کارلوس کی‌روش نمی‌توان تنها به اقدامات فدراسیون فوتبال و یا وزارت ورزش تکیه کرد، گفت:  از دست دادن کی‌روش اشتباه بزرگی است و برای حفظ وی به حمایت دولت نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیررضا خادم در پاسخ به این پرسش که چگونه می‌توان کارلوس کی‌روش را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران حفظ کرد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از دست دادن کی‌روش اشتباه بزرگی است و برای حفظ وی به حمایت دولت نیاز داریم.

وی که صبح امروز با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، ادامه داد: در این خصوص نمی‌توان تنها از فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش انتظار داشت، چراکه وزارت ورزش و جوانان همچنان جوایزی که به ورزشکاران وعده داده بود، نداده و با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان است.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه باید در این مورد به حمایت‌های دولت چشم داشت، خاطرنشان کرد: البته نصرالله سجادی با توجه به مسئولیتش در وزارت ورزش و جوانان می‌تواند راه رسیدن به این هدف را هموار سازد.

خادم در همین خصوص تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان به عنوان نهاد سیاستگذار باید در این حوزه تمرکز کند. نباید کار گلخانه‌ای در فوتبال انجام شود و ما به برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتری نیاز داریم.

وی در خصوص اظهاراتش پیرامون عدم توانایی پرداخت رقم درخواستی کارلوس کی‌روش از سوی وزارت ورزش یادآور شد: فوتبال ایران باید در شرایطی قرار گیرد که نه تنها هزینه‌های خود بلکه هزینه‌های چندین فدراسیون دیگر را نیز تأمین کند که متاسفانه اینگونه نیست.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: البته در دوره‌ ریاست صفایی فراهانی در فدراسیون فوتبال این کار به خوبی آغاز شد تا فوتبال به خودکفایی برسد، اما باز هم اهداف مذکور محقق نشد.

کد خبر 2317540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha