۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰:۲۵

پس از پیروزی برابر پرسپولیس؛

هواداران تراکتورسازی در خیابان ها به جشن و شادمانی پرداختند

هواداران تراکتورسازی در خیابان ها به جشن و شادمانی پرداختند

تبریز – خبرگزاری مهر: تبریزی ها بعد از برد پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر، به خیابان ها ریختند و به شادی و خوشحالی پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اینکه سوت پایانی بازی بین تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران زده شد و تراکتورسازی نتیجه را 3 بر یک به نفع خود تمام کرد مردم آذربایجان شرقی و به خصوص تبریز به خیابان ها آمدند و موفقیت تیمشان را جشن گرفتند.

برخی از مغازه داران و اصناف هم مشغول توزیع شیرینی بین مردم هستند و البته در این میان بوق های موتورسواران و رانندگان نیز بر هیاهوها افزوده است. بیشترین محل تجمع مردم در تبریز چهارراه آبرسان ، پارک ائل گلی و نصف راه تبریز بود.

هواداران تراکتورسازی که از این برد شیرین تیم شان، آن هم در خانه حریف خوشحالند در فکر استقبال از بازیکنان در فرودگاه نیز هستند و قصد رفتن به فرودگاه را دارند. البته نکته جالب تر دیگر آن است که این شادی ها فقط به خود کلانشهر تبریز ختم نمی شود و شادی و پایکوبی در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی همچون آذرشهر، اسکو، سهند ، میانه و مراغه ادامه دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر شامگاه جمعه در ورزشگاه آزادی برابر تیم تراکتورسازی تبریز به میدان رفت و با نتیجه یک بر 3 شکست خورد. تراکتورسازی با این برد با 16 امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند و پرسپولیس نیز با هشت امتیاز به رده نهم جدول 16 تیمی لیگ برتر سقوط کرد.

کد خبر 2364545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha