گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

شکست جودوی ایران برابر میزبان رقابتها

شکست جودوی ایران برابر میزبان رقابتها

رقابتهای تیمی جودو بازی‌های آسیایی اینچئون با شکست تیم ایران برابر کره‌جنوبی میزبان رقابتها پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات جودو بازی‌‎های آسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی، صبح امروز سه‌شنبه تیم ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر تیم کره‌جنوبی قرار گرفت و مقابل این تیم با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد.

این مسابقه، با رقابت جودوکاران در وزن 66- کیلوگرم آغاز شد که احسان بهرامیان برابر "تائه‌هو یونگ" شکست خورد. سپس در وزن 73- کیلوگرم سعید مولایی مقابل "یویمان بانگ" قرار گرفت و درحالیکه از این حریف پیش بود، مرتکب خطای غیر ورزشی شد تا با تصمیم داوران بازنده این رقابت لقب بگیرد.

درحالیکه تیم ایران با 2 امتیاز از کره‌جنوبی عقب بود، امیر قاسمی‌نژاد در وزن 81- کیلوگرم برابر "جائه بون کیم" قرار گرفت که نماینده کشورمان با 4 اخطار مغلوب حریفش شد تا کره‌ای‌ها 3 بر صفر جلو افتاده و برنده این مسابقه شوند.

در ادامه محمد جمالی در وزن -91 کیلوگرم و جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم برابر حریف کره‌ای روی تاتامی نیامدند تا تیم ایران این رقابت را با نتیجه 5 بر صفر مغلوب میزبان مسابقات شود.

تیم جودوی ایران در رقابت نخست خود برابر چین پیروز شده بود و در صورت صعود تیم کره‌جنوبی به فینال، فرصت کسب مدال برنز در دسته شانس مجدد را خواهد داشت.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

 
کد خبر 2375675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha