۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷

احمدی در گفتگو با مهر:

دستور تکمیل بیمارستان دیر صادر شد

 دستور تکمیل بیمارستان دیر صادر شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشستی با فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا دستور تکمیل بیمارستان دیر صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی احمدی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از عسلویه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گام‌های بسیار زیادی به منظور بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف استان صورت گرفته است.

وی افزود: در نشست با فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا که فرماندار دیر نیز حضور داشت نگرانی ها مردم از تاخیر در احداث این پروژه مهم یادآور شدم و تاکید کردم که مردم، مسئولانی که این بیمارستان مهم را نیمه تمام رها کرده اند نفرین می‌کنند و باید به این خواسته به حق مردم جامه عمل پوشانده شود.

احمدی با بیان اینکه توجه به امر بهداشت و درمان در جنوب استان از اولویت های کاری وی است، افزود: بعد از ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه و بیان اهمیت این بیمارستان، فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا دستور تکمیل این پروژه مهم صادر کرد.

وی تصریح کرد: همراه با فرمانداران شهرستان‌های دیر، جم و روسای شورای اسلامی شهرهای کنگان و جم و همچنین شهردار جم جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی در رابطه با وضعیت راه های مواصلاتی دیر به بوشهر، کمربندی کنگان، راه ریز به دوراهک، راه ریز به دژگاه، جاده عسلویه و چاه مبارک به بندو، راه میانی روستاهای دیر به آبدان، جاده جم به ریز و ریز به باغان داشتیم و این مسائل مورد بررسی قرار گرفت.

احمدی اضافه کرد: در این نشست مقرر شد جلسه مشترک وزارت نفت و راه و شهرسازی تشکیل شود و نسبت به تعیین تکلیف این جاده‌های مواصلاتی اقدام شود.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس افزود: وزیر راه و شهرسازی قول همکاری در زمینه راه های مواصلاتی جنوب استان داد و دستوراتی برای روکش جاده‌های میان شهری و روستایی و امکانات و تجهیزات راه و شهرسازی شهرستان‌های حوزه انتخابیه داد.

کد خبر 2420400

برچسب‌ها