۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۵۳

مهرجو:

۲۴ طرح هادی در روستاهای دشتی در دست ساخت است

۲۴ طرح هادی در روستاهای دشتی در دست ساخت است

دشتی- فرماندار شهرستان دشتی گفت: ۲۴ طرح هادی در روستاهای دشتی در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو ظهر یکشنبه در آئین افتتاح پروژه های عمرانی دشتی با حضور استاندار بوشهر اظهار داشت: در سال جاری شاهد رشد خوبی در اعتبارات استانی و ملی بوده ایم که از استاندار بوشهر و نماینده مردم دشتی و تنگستان تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود: امسال ۶۶۰ میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی شهرستان اختصاص یافته که از این مبلغ ۳۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی بوده است.

مهرجو با بیان اینکه رشد اعتبارات عمرانی شهرستان نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش داشته تصریح کرد: در راستای تاکیدات استاندار بوشهر مبنی بر تغییر مبلمان شهرها در سال جاری ۷۶ میلیارد ریال به عمران شهرها اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: در دهه فجر برخی از این پروژه ها عمران شهری مورد بهره برداری قرار گرفته و دیگر پروژه‌های باقی‌مانده نیز از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار هستند.

مهرجو یادآور شد: توجه به عمران روستایی نیز همواره در دستور کار بوده و در کمیته برنامه ریزی امسال ۴۳ میلیارد ریال به این امر مهم اختصاص یافته است.

تجهیز بیمارستان زینبیه خورموج/ اجرای ۷۷ پروژه عمرانی

وی یادآور شد: در حال حاضر ۲۴ طرح هادی در سطح روستاهای شهرستان در دست اجرا است که تعدادی از این طرح‌ها در دهه فجر به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

فرماندار دشتی به برنامه های دهه فجر اشاره و خاطر نشان کرد: در دهه فجر برنامه های خوبی در بخش‌های مختلف اجرا شده و ۷۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و اجرا شده است.

وی تصریح کرد: تجهیز بیمارستان زینبیه خورموج یکی از اولویت های اصلی شهرستان بوده و تاکنون نیز اعتبارات خوبی به این امر اختصاص یافته و انشاءالله تا پایان فرودین ماه سال آینده این مشکل حل خواهد شد.

مهرجو گفت: در حوزه راهداری نیز پروژه های خوبی در سطح شهرستان در دست اجرا است و با بهره برداری از آنها تحول خوبی ایجاد خواهد شد.

 

کد خبر 2491418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha