۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۳۹

انتظارها سرآمد/

درهای پردیس سینمایی پرشین مهرشهر هفته آینده گشوده می شود

کرج - پردیس سینمایی پرشین مهرشهر کرج که در برهوت مراکز و سالن های سینمایی کلانشهر کرج، موهبتی چشمگیر به شمار می آید، هفته آینده با اکران فیلم های روز سینما گشایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی این پردیس سینمایی، افتتاح پردیس سینمایی پرشین مهرشهر کرج از هفته آینده با فیلمهای روز و سینمای هنر و تجربه از جمله "رخ دیوانه"، "طعم شیرین خیال"، "استراحت مطلق"، "ایران برگر" و فیلمهای به بهره برداری می رسد.

ساخت پردیس سینمایی پرشین مهرشهر کرج از سال 86 آغاز شده است. این پردیس دارای چهار سالن به ظرفیت 600 صندلی است به طوری که دو سالن آن دارای 200 صندلی و دو سالن دیگر دارای 100 صندلی است.

پردیس سینمایی پرشین مهرشهر کرج که متعلق به بخش خصوصی است دارای پارکینگ مجرا و طبقات تجاری و رفاهی و دو سالن پذیرایی است. این پردیس سینمایی قرار است همزمان با اکران نوروزی به ناوگان سینمای کشور بپیوندد و نسبت به اکران فیلمهای روز سینمای ایران و سه سانس سینمای هنر و تجربه اقدام خواهد کرد.

این پردیس سینمایی چهار سالنه با حمایت موسسه سینما شهر تجهیزات سینمایی خود را تامین کرده است و پیش بینی می شود که با آغاز به کار این پردیس سینمایی، جزو پرفروشترین سینماهای کشور شود.

سید مصطفی هاشمی مدیر پردیس سینمایی پرشین با اشاره به اینکه شهر کرج یکی از پایگاههای مهم فرهنگی و هنری کشور است گفت: گروه هنر و تجربه با توجه به اینکه مدت کمی فعالیت خود را شروع کرده است ولی قشر جوان و هنرمندان و نسل جوان استقبال خوبی از این گروه کرده اند.

وی  افزود: بسیاری از مخاطبان در شهر کرج و استان البرز تشنه تماشای آثار هنر و تجربه هستند و با توجه به جمعیت دو میلیون و سیصد هزار نفری استان البرز انتظار استقبال خوبی از فیلمهای گروه هنر و تجربه می رود.

هاشمی اظهار داشت: با توجه به اینکه در گذشته مردم مهرشهر برای تماشای فیلمهای سینما به چند سینمای معدود شهر کرج می رفتندهم اکنون با افتتاح پردیس پرشین مهرشهر کرج امکان بسیار خوبی برای تماشای آثار سینمایی برای آنها به وجود آمده است.

وی گفت: اکثر جوانان علاقه مند سینما پی گیر این موضوع هستند که چه زمانی فیلمهای سینمای ایران گروه هنر وتجربه اکران خواهد شد.

رئیس پردیس سینمایی پرشین کرج با اشاره به امکانات این پردیس سینمایی گفت: طراحی وچیدمان صندلی های این پردیس سینمایی به گونه ای است که تماشاگر احساس راحتی بیشتری می کند. در برخی سینماها به خاطر نوع چیدمان و جانمایی، باعث استقبال کم مخاطبان شده بود.

وی افزود: هم اکنون راهروهای این سینما عریض تر شده و به صندلی های روز سینمای جهان که توسط تولید کنندگان داخلی تولید شده مجهر شده است. وی پیش بینی کرد که علاوه برجوانان و قشر دانشجو و فرهیخته، خانواده ها نیز از این پردیس سینمایی استقبال کنند.

 

مدیر این پردیس سینمایی یکی از ویژگی این پردیس سینمایی را طراحی نمای بیرونی آن دانست که الهام گرفته از حلقه و نگاتیو فیلم های سینمایی است و گفت که این تنها پردیس سینمایی است که تماشاگر با دیدن نمای بیرون آن به هویت سینمایی این مجمتع چند منظوره پی خواهد بود.

کد خبر 2518094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فری ناز زاهدی ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
      0 0
      مکان خوبی است مخصوصا برای برگزاری فیلمهای جشنواره
    • قاضی زاده ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
      0 0
      درود بر تمامی عزیزانی که برای به نتیجه رساندن این فکر فرهنگی فعالیت کردند و امیدوارم فضای امن و سالمی برای فعالیت‌های هنری ایجاد شود و همچنین برای کودکان و نو جوانانمان ...