۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۴۶

گفتگوی «مجله تئاتر» با زنده یاد احمد علامه دهر

گفتگوی «مجله تئاتر» با زنده یاد احمد علامه دهر

برنامه تخصصی «مجله تئاتر» امشب ۱۷ مرداد ماه ساعت ۲۳:۱۵ یک گفتگوی اختصاصی با زنده یاد احمد علامه دهر را روی آنتن شبکه چهار سیما می برد که پیش از این تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «مجله تئاتر» در زمان اجرای نمایش «مرغ مینا» به کارگردانی تاجبخش فنائیان گفتگویی با زنده یاد احمد علامه دهر بازیگر تئاتر و تلویزیون تهیه کرده بود که امشب آن را روانه آنتن خواهد کرد.

در این برنامه ضمن به تصویر کشیدن گوشه ای از خدمات علامه دهر در حوزه تئاتر و هنر، علاقمندی های وی در هنرهای تجسمی و خطاطی نیز تبیین می شود.

مجله تئاتر در این برنامه در بخش نقد نمایش «سال ثانیه» را با حضور حمید پور آذری کارگردان اثر و رامتین شهبازی منتقد به مخاطبان عرضه خواهد کرد.

در بخش بیوگرافی، نگار عابدی مهمان برنامه «مجله تئاتر» می شود تا از تجربه ها و آثار موفقش در حوزه تئاتر بگوید. بخش بیوگرافی به سراغ بازیگرانی می رود که از تجربه های تئاتر برای موفقیت در سینما و تلویزیون بهره برده اند.

در بخش پایانی «مجله تئاتر» که به روانشناختی شخصیت ها اختصاص دارد، ندایی پژوهشگر و استاد دانشگاه حضور دارند تا درباره نمایش «مده آ» مباحثی را تبیین کنند.

پخش آنونس تئاترهای روی صحنه تهران و شهرستان نیز در این برنامه دیده می شود.

کد خبر 2877824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha