۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱

کاترین بیگلو «لارا کرافت» را برمی‌گرداند

کاترین بیگلو «لارا کرافت» را برمی‌گرداند

فیلم «لارا کرافت» احتمالا با کارگردانی کاترین بیلگو ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، شایعات حاکی از این است که فیلم «لارا کرافت» که در سال ۲۰۰۰ ساخته شده بود اکنون به کارگردانی کاترین بیگلو دوباره جلوی دوربین می‌رود. دو کارگردان زن دیگر هم برای ساخت این ادامه مود توجه قرار گرفته‌اند: کاترین هاردویک و میمی لیدر.

در هر حال این فیلم که برای اولین بار آنجلینا جولی را به عنوان یک قهرمان اول اکشن انتخاب کرده بود، قرار است دنباله‌های جدید داشته باشد.

گفته شده کاترین بیگلو برای ساختن ادامه‌های این فیلم بیشتر مورد توجه است و البته کاترین هاردویک کارگردان «گرگ و میش» و میمی لیدر نیز از جمله کارگردان‌هایی هستند که احتمالش هست، این پروژه به دست آنها سپرده شود.

بیگلو چند سال پیش فیلم جنگی عراقی را با عنوان «گنجه درد» و نیز تریلر «۳۰ دقیقه نیمه شب» را درباره دستگیری اسامه بن لادن، جلوی دوربین برد. او با فیلم اول برنده اسکار شد و برای فیلم دوم با پنتاگون درافتاد.

در حالی که اولین فیلم «لارا کرافت: مهاجم مقبره» سال ۲۰۰۱ اکران شد، گفته می‌شود بیگلو با توجه به سابقه جنگی‌اش می‌تواند این اکشن را با سبکی متفاوت ارایه کند.

هاردویک کارگردان «گرگ و میش» نیز می‌تواند انتخاب خوبی باشد البته اگر تهیه کنندگان قصد داشته باشند تا بار دیگر نوجوانان را به سینما بکشانند.  

در هر حال انتخاب کارگردان برای دنباله دارهای بلاک باستر اکنون به مساله اصلی هالیوود بدل شده و در حالی که به طور سنتی مردان برای کارگردانی این نوع فیلم‌ها انتخاب می‌شدند، به نظر می‌رسد توجه به کارگردان‌های زن بتواند فصل جدیدی در این زمینه ایجاد کند. سیمون وست و جان دی وست فیلم‌های «مهاجم مقبره» را کارگردانی کرده بودند و بیشتر بر جاذبه جولی به عنوان یک زن در آنها تکیه کرده بودند.

با موفقیت فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی» و انتظار برای اکران فیلم «زن شگفت انگیز» به نظر می‌رسد هالیوود قصد داشته باشد قهرمانان زن جدیدی خلق کند و فیلم‌های اکشن با تمرکز بر حضور بازیگران زن را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

«لارا کرافت: مهاجم مقبره» در سال ۲۰۰۱ و «لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات» در سال ۲۰۰۳ دو فیلمی بودند که از این مجموعه با بازی آنجلینا جولی در کنار دنیل کریگ راهی سینماها شدند. 

کد خبر 2921763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهروزقاسم ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
      0 0
      خوب