۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۸:۱۲

به مدت ۶ روز؛

مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در ارومیه آغاز شد

مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در ارومیه آغاز شد

ارومیه – مسابقات شمشیر بازی قهرمانی بزرگسالان کشور در دو بخش زنان و مردان به مدت شش روز به میزبانی ارومیه شامگاه یکشنبه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات در دو اسلحه اپه و فلوره آقایان و بانوان در سالن شماره یک تختی شهرستان ارومیه به مدت شش روز تا ۲۲ آبان برگزار می شود که سه روز نخست به مسابقات مردان و سه روز دوم نیز به بانوان اختصاص دارد.

درمسابقات اسلحه اپه مردان ۸۴ شمشیرباز از ۱۸ استان و در رقابت‌های اسلحه فلوره مردان هم ۵۳ شمشیرباز از ۱۴ استان باهم به رقابت می پردازند.

همچنین در این دوره از رقایت ها در بخش بانوان نیز ۵۸ شمشیرباز از ۱۷ استان در اسلحه اپه و در اسلحه فلوره ۴۴ شمشیرباز از ۱۳ استان مبارزه خواهند کرد.

طبق برنامه درروز نخست دیدارهای انفرادی اسلحه اپه، درروز دوم دیدارهای انفرادی اسلحه فلوره و در روز سوم و پایانی هر یک از بخش‌ها نیز رقابت‌های تیمی دو اسلحه برگزار می‌شود.

دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی در حاشیه آغاز این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: در این مسابقات بیش از ۳۰۰ شمشیرباز از ۲۱ استان کشور شرکت دارند که نفرات برتر جواز حضور در اردوی تیم های ملی جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک را بدست می آورند.

علی نجف زاده افزود: این مسابقات به صورت انفرادی و تیمی برگزار می شود که از استان آذربایجان غربی طاهر عاشوری و سکینه نوری در اسلحه اپه و الهه قهرمانی در اسلحه فلوره امید های اصلی کسب عنوان های برتر این دوره مسابقات هستند.

نتایج مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بزرگسالان در رنکینگ بازیکنان شرکت کننده تأثیر گذار است.

کد خبر 2961169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha