۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲

با حضور نویسنده و مصطفی مستور؛

«پاییز فصل آخر سال است» نقد می‌شود

«پاییز فصل آخر سال است» نقد می‌شود

رمان «پاییز فصل آخر سال است» نوشته نسیم مرعشی با حضور سوسن شریعتی و مصطفی مستور روز سه‌شنبه ۲۲ دی در مرکز فرهنگی شهر کتاب مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی شهر کتاب، رمان «پاییز فصل آخر سال است» نوشته نسیم مرعشی این هفته در قالب نشست هفتگی مرکز فرهنگی شهر کتاب مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

این کتاب، برگزیده‌ بخش رمان جایزه‌ جلال آل‌احمد در سال جاری است. این رمان، از حال و هوای زنانی می‌گوید که در دو راهی‌های زندگی دست و پا می‌زنند و به دنبال راهی برای خلاصی از گذشته و آینده، دوباره شاد زیستن یا کنار گذاشتن رویاها و زندگی در واقعیت هستند.

نسیم مرعشی متولد ۱۳۶۲ و فارغ‌التحصیل رشته‌ مکانیک از دانشگاه علم‌ و صنعت است. این داستان نویس در سال ۱۳۸۸ اولین داستانش را نوشت. در سال ۱۳۹۲رتبه‌ اول جایزه‌ بیهقی را برای داستان «نخجیر» و در سال ۱۳۹۳ رتبه‌ اول نخستین دوره‌ جایزه‌‌ تهران را برای نوشتن داستان «رود» به دست آورد.

مرعشی رمان «پاییز فصل آخر سال است» را در سال ۹۳ توسط نشر چشمه به انتشار رساند.

نشست هفتگی شهرکتاب روز سه‌شنبه ۲۲ دی از ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی رمان «پاییز فصل آخر سال است» اختصاص دارد که با حضور سوسن شریعتی، مصطفی مستور و نسیم مرعشی در مرکز فرهنگی شهر‌کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.

ورود به این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 3020180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha