۳ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۴۰

رد اتهامات پاکستان از سویی اشرف غنی در حمله تروریستی « باچا خان»

رد اتهامات پاکستان از سویی اشرف غنی در حمله تروریستی « باچا خان»

رئیس جمهور افغانستان، اتهامات وارد شده از سوی اسلام آباد مبنی بر انجام عملیات تروریستی به دانشگاه « باچا خان» پاکستان از داخل خاک افغانستان را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه «پاکستان»، «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان ادعای اسلام آباد را در انحام عملیات تروریستی در دانشگاه «باچا خان» ایالت خیبر پخنونخواه، در داخل خاک افغانستان را رد کرد.

«راحیل شریف» فرمانده ارتش پاکستان بعد از حمله تروریستی به دانشگاه مذکور با اشرف غنی و «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان گفتگو کرده و مدعی شده بود تروریستها با افرادی در داخل خاک افغانستان تماس تلفنی داشته اند و اتهامات را متوجه دولت افغانستان دانست.

اشرف غنی گفت: افغانستان خود قربانی تروریسم است و اجازه نمی دهد کشورش برای عملیات تروریستی بر علیه کشور دیگری مورد استفاده قرار گیرد.  

وی در ادامه افزود: مبارزه علیه تروریسم و پاکسازی تروریستها نیاز به عزم و اراده ای مشترک دارد و برای نابودی کامل تروریستها باید با هم متحد شد.

لازم به ذکر است در حمله تروریستی به دانشگاه «باچا خان» ایالت خیبر پختونخواه پاکستان ۲۰ نفر کشته و ۶۰ نفر نیز زخمی شدند. در درگیری نیروهای امنیتی پاکستان با تروریستها چهار تن از ترویستهای مهاجم نیز به هلاکت رسیدند.

کد خبر 3030962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha