۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۰۳

در مشهد برگزار می شود؛

دومین همایش مداحان برگزیده جوان کشور

 دومین همایش مداحان برگزیده جوان کشور

مداحی،مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام گفت: دومین همایش مداحان برگزیده جوان کشور به همت هیأت رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان و مشارکت شهرداری مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در خصوص همایش مداحان برگزیده جوان کشور گفت: دومین همایش مداحان برگزیده جوان کشور به همت هیأت رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان و مشارکت شهرداری مشهد در روز سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه در هتل نخل مشهد برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: هم اندیشی با مداحان جوان پیرامون بحث فاطمیه، ضرورت وحدت، شناخت و بررسی مقتل، بررسی و پاسخ به سئوالات، دغدغه های مقام معظم رهبری، بایدها و نبایدها در عزاداری و همچنین مبحث سکولار نبودن مداحان و هیأت ها از اهداف این همایش دو روزه خواهد بود و تعداد یکصد نفر از نخبگان مداحی جوان از سراسر کشور در این همایش حضور خواهند داشت. همچنین سخنرانان و مداحان پیشکسوت که در این همایش حضور خواهند داشت عبارتند از : حجج اسلام ماندگاری، شیخ علی ثمری و احمد پناهیان و آقایان حاج حسین سازور، حاج سعید حدادیان، حاج محسن طاهری، حاج محمدرضا طاهری و سیدمجید بنی فاطمه هستند که به تناوب از حضورشان در این همایش بهره کافی را خواهیم برد.

مداحی در پایان تصریح کرد: در این همایش همچنین مقدم فر، مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه در خصوص مسائل سیاسی روز و وظایف مداحان در این مقطع حساس کشور سخنرانی می کنند. در ادامه این مراسم تعدادی از مداحان چهارشنبه شب در رواق دارالهدایه حرم علی بن موسی الرضا (ع) به نوحه سرایی خواهند پرداخت.

کد خبر 3045981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha