۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴

رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد؛

آغاز طرح نوروزی پلیس راهور از ۲۵ اسفند

آغاز طرح نوروزی پلیس راهور از ۲۵ اسفند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، گفت: قانونمندی و انضباط در ترافیک، اصلی است مهم و پلیس از هیچ تخلفی چشم‌پوشی نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تقی مهری با اعلام اینکه از ۲۵ اسفند طرح نوروزی پلیس راهور آغاز خواهد شد، گفت: قانونمندی و انضباط در ترافیک باعث بوجود آمدن سلامت و آرامش در سفر می‌شود.

وی گفت: امیدواریم در سال ۹۵ و با شروع سفرهای نوروزی، هموطنان در کنار رعایت قوانین، با نشاط بیشتری به مسافرت بروند تا شاهد وقوع حوادث کمتری در سال جدید باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه کمیته ویژه طرح ترافیک نوروزی سال ۹۵ با تجربیات خوب همکارانم در سال‌های گذشته ایجاد شده است و امسال نیز همچون سنوات گذشته به فعالیت می‌پردازد، گفت: امسال به صورت رسمی از ۲۵ اسفند رزمایش طرح ترافیکی نوروزی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: افرادی که در این ایام مرتکب تخلف می‌شوند و آرامش دیگر مسافران را بر هم می‌زنند، بدانند که پلیس با قاطعیت تمام و طبق قانون با آنها برخورد می‌کند.

سردار مهری با اشاره به اینکه همزمان با ترافیک پایان سال، مأموران پلیس راهور به صورت ویژه در خیابان‌ها و اطراف مراکز خرید حضور خواهند یافت، افزود: امیدواریم شهروندان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و گوش دادن به توصیه‌های مأموران پلیس راهور، مأموران را برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی از هیچ‌گونه تخلفی چشم‌پوشی نمی‌کند زیرا کوچک‌ترین تخلف در زمان رانندگی با جان دیگر شهروندان در ارتباط است.

کد خبر 3570827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha