۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۴۰

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:

توقیف محموله ارز خارجی به ارزش ۶۶ میلیارد ریال در همدان

توقیف محموله ارز خارجی به ارزش ۶۶ میلیارد ریال در همدان

همدان - فرمانده انتظامی استان همدان از کشف محموله بزرگ ارز خارجی به ارزش ۶۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی همدان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: در راستای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق کالا و کالای قاچاق در استان تشکیل شد که تاکنون اقدام خوبی در این راستا با تلاش ماموران انتظامی در سطح استان صورت گرفته است.

وی افزود: روز گذشته مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در محور سنندج – همدان به یک دستگاه خودروی سواری پژو رو آ مشکوک و بلافاصله آن را متوقف می کنند.

سردار مهدیان نسب بیان داشت: مأموران پس از انجام بازرسی های اولیه، خودرو را به منظور بررسی دقیق تر به اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان همدان منتقل، که در بازرسی فنی به عمل آمده مقدار قابل توجهی ارز از نوع دلار آمریکا به صورت بسته بندی که به طور ماهرانه ای در کپسول «سی ان جی» خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: پس از کشف و شمارش ارز، تعداد ۱۸ هزار و ۹۹۶ برگ ۱۰۰ دلاری و ۸ برگ ۵۰ دلاری در مجموع یک میلیون و ۹۰۰ هزار دلار به ارزش ۶۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال ارز قاچاق از خودرو کشف شد.

وی افزود: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی استان ارسال و با قرار صادره روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به کسب رتبه برتر انتظامی استان همدان در بین استان های هم گروه در بحث کشف کالای قاچاق، اظهار داشت: با کشف ۵۰ مورد عملیات اطلاعاتی و بیش از ۱۰ فقره کشف فرا استانی در حوزه قاچاق کالا، موفق شدیم رتبه پنجم کشوری را از آن خود کنیم.

کد خبر 3609496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha