۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰

دومین شماره از مجله «فناوری مهر» منتشر شد

دومین شماره از مجله «فناوری مهر» منتشر شد

دومین شماره مجله «فناوری مهر» با مطالب متنوعی از گفتگو، گزارش و یادداشت در ۳ بخش مجزا شامل فناوریهای نوین، علم و دانش و فناوری اطلاعات و ارتباطات منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره خردادماه مجله «فناوری مهر»، در بخش علم و دانش نگاه تفصیلی دارد به موضوع بحران آب و اما و اگرهای استفاده از فناوری را در بحران آب با برگزاری میزگردی علمی، مورد بررسی قرار داده است. در این بخش معرفی نامزدهای آلوده ترین شهرهای جهان و هشدار برای رکوردشکنی بی سابقه گرمای زمین از موضوعات خواندنی است.

در دومین شماره مجله «فناوری مهر» بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به معرفی کشورهای پیشرو در فناوری اطلاعات با نگاه مقایسه ای به وضعیت ICT در ایران اختصاص یافته است. موضوع جنجالی تعرفه های تلفن و اینترنت و آخرین وضعیت شبکه ملی اطلاعات از دیگر مطالب این بخش است. در این بخش، برای دوستداران تکنولوژی، ۵ تبلت برتر نیز معرفی شده اند.

در بخش فناوریهای نوین، نمایش محصولات فناورانه ۱۴ کشور دنیا در ایران و موضوع واردات غیرقانونی محصولات نانویی به چشم می خورد. در همین حال اخبار آمادگی ایران برای ورود پنبه و برنج تراریخته به بازار و نیز رفع ابهامات در مورد محصولات تراریخته از زبان دکتر ولایتی در این بخش آمده است.

شماره دوم مجله فناوری مهر در ۳۷ صفحه در قالب فایل PDF منتشر شده و از اینجا قابل دانلود است.

کد خبر 3682555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha