۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۰۸

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مطرح کرد:

گسترش زیرساخت‌های گردشگری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

گسترش زیرساخت‌های گردشگری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

بوشهر - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس هدف گسترش زیرساخت‌های گردشگری در منطقه را اشتغال زایی، تشویق افراد برای حضور در منطقه و همچنین آشنایی آنان با فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهدی یوسفی با تاکید بر ظرفیت‌های بالای جذب گردشگر در این منطقه، گفت: ساحلی بودن شهرستان عسلویه و دسترسی مناسب آن به  سه استان هرمزگان، بوشهر و فارس موقعیت خوبی را به لحاظ گردشگری ایجاد کرده است. وجود تاسیسات صنعت نفت و گاز نیز باعث ایجاد جاذبه مضاعف برای جذب گردشگران صنعتی و دیدن صنعت در کنار طبیعت بکر شده است.

وی با تشریح طرح مشترک این سازمان و دانشگاه تهران برای تعریف مسیر گردشگری کیش - عسلویه - بوشهر بیان کرد: برای ایجاد این مسیر گردشگری نیاز به ایجاد تاسیسات لازم در شهرستان عسلویه است. در همین راستا نوروز امسال دهکده گردشگری‌ای برای اولین‌بار و به طور آزمایشی با استفاده از المان‌های صنعتی ایجاد شد و در طول ۲۰ روز برپایی، روزانه سه هزار نفر از آن استفاده کردند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: هم‌اکنون با یکی از شرکت‌های خصوصی حاضر در منطقه برای ایجاد دهکده دائمی گردشگری توافق شده و زمینی به مساحت ۲۵ هکتار در ساحل پرک برای این کار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تاثیرات مختلف گسترش صنعت گردشگری در این منطقه تصریح کرد: هدف ما از گسترش زیرساخت‌های گردشگری در منطقه، اشتغال زایی، تشویق افراد برای حضور در منطقه و همچنین آشنایی آنها با فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود است.

کد خبر 3692048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha