۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۳۶

نماینده بعثه رهبری در خراسان شمالی:

مردم از برکات و آثار ویژه راهپیمایی عظیم اربعین استفاده کنند

مردم از برکات و آثار ویژه راهپیمایی عظیم اربعین استفاده کنند

بجنورد- نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج وزیارت خراسان شمالی راهپیمایی عظیم اربعین را در راستای ارتقاء فرهنگ دینی ومعرفت حسینی دانست و گفت: مردم از برکات و آثار این راهپیمایی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام محمدرضا ابوالفضلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت هفته حج اظهار کرد: سال گذشته مراسم اربعین حسینی با حضور بیش از ۲۰ میلیون نفر از مسلمانان و شیعیان در کربلای معلی و در امنیت کامل برگزار شد که امیدواریم این مراسم امسال نیز با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود.

وی با اشاره به تهدیدات داعش تصریح کرد: با حضور قدرتمند جمهوری اسلامی در تامین امنیت مراسم اربعین، امسال نیز این مراسم با شکوهتر از سال گذشته و به کوری چشم دشمنان اسلام برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابوالفضلی اظهار امیدواری کرد که مردم استان بتوانند با ثبت نام برای شرکت در این راهپیمایی عظیم، از برکات معنوی و آثار سفر اربعین و حضور در کربلای معلی استفاده کنند.

وی از محرومیت زائران بیت الله الحرام به مکه مکرمه به دلیل ممانعت سعودی ها، اظهار تاسف کرد و گفت: امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد راهپیمایی عظیم بقیع در مدینه منوره، مانند راهپیمایی اربعین حسینی در کربلای معلی باشیم.
 

کد خبر 3739458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha