۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۵۶

رئیس اتاق بازرگانی کرمان خبر داد:

توانمندی های اقتصادی کرمان شناسایی و حمایت می شود

توانمندی های اقتصادی کرمان شناسایی و حمایت می شود

کرمان - رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان از شناسایی توانمندی های اقتصادی استان کرمان خبر داد و گفت: باید از داشته های بومی استان نهایت استفاده انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر،  سیدمهدی طبیب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: استان کرمان بیشترین  پهنه کشور را در بین استانهای مختلف به خود اختصاص داده و پتانسیلهای متعدد کشاورزی، صنعتی و معدنی را در خود جای داده است.

وی افزود: باید با شناسایی و حمایت از زمینه های مختلف اقتصادی در استان کرمان زمینه توسعه استان را با تکیه برتوان بومی و اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دهیم و در این زمینه آمادگی کامل را برای همکاری داریم.

طبیب‌زاده با اشاره به سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی ادامه داد: در گذشته اقدامات قابل قبولی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در استان اجرا شده است که این مسیر در آینده نیز طی خواهد شد  امیدواریم استان کرمان دستاوردهای ملموسی در این خصوص داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان با اشاره به ظرفیت های بسیج و دفاع مقدس افزود: باید با روحیه بسیجی در عرصه اقتصاد مقاومتی ورود کنیم و از همه ظرفیت های موجود در راستای توسعه استان و رفع محرومیت ها استفاده کنیم.

وی برتوانمند سازی مردم در شهرستانهای ومختلف  با تکیه بر توان اقتصادی هر منطقه تاکید کرد.

کد خبر 3759782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha