۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۸:۴۵

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز:

دانش آموزان و فرهنگیان مقالاتی با موضوع خشونت ارائه دهند

دانش آموزان و فرهنگیان مقالاتی با موضوع خشونت ارائه دهند

اهواز ـ رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: با توجه به اینکه پرسش مهر امسال در مورد خشونت وجلوگیری از خشونت است، از دانش آموزان و فرهنگیان انتظار داریم که مقالاتی در این زمینه ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد ساکی ظهر امروز شنبه در حاشیه نواختن زنگ سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اساس نظام و ولایت ما بر پایه امامت و ولایت، مقاومت، ایثار و از خودگذشتی است، بنابراین امیدواریم که همه در کنار هم سال تحصیلی موفقیت آمیزی را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پرسش مهر امسال در مورد خشونت و جلوگیری از خشونت است از دانش آموزان و فرهنگیان انتظار داریم که مقالات خود را در این زمینه ارائه کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اضافه کرد: جامعه ای هستیم که ارزش های انقلابی، ارزشی و ملی ما و پیام پیامبر اکرم(ص) بر اساس صلح، دوستی و همزیستی است و منادی گفتگوی تمدن ها هستیم.

ساکی گفت: جامعه متمدنی هستیم که همیشه صلح، آرامش، گفتمان و دوستی سرلوحه کارمان است، بنابراین با توجه به خشونت ها، تعصبات، جهالت و مسائلی که در منطقه بوده و ناشی از افکار جاهلانه است باید از طریق گفتمان و دوستی شاهد مقاله ها و نوشتار خوب فرهنگیان و دانش آموزان در این زمینه باشیم.

کد خبر 3777654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha