۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰

مهران کیخوایی در گفتگو با مهر:

شاگردانم عملکرد تحسین برانگیزی داشتند/ کار سختی درمرحله دوم داریم

شاگردانم عملکرد تحسین برانگیزی داشتند/ کار سختی درمرحله دوم داریم

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران بعد از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا گفت: شاگردانم عملکرد خوب و قابل تحسینی در این مسابقات داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی نوزدهمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا در بخش مردان درحالی سه شنبه شب در اردن به پایان رسید که تیم نفت و گاز گچساران با برتری برابر نماینده میزبان جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.

مهران کیخوایی سرمربی تیم نفت و گاز گچساران بعد از کسب این موفقیت توسط تیمش در گفتگو با مهر گفت: بچه های تیم من با توجه به اینکه اولین حضور خود را در یک رویداد بین المللی تجربه می کردند، عملکرد بسیار خوبی داشتند. طوری که عملکرد آنها مورد توجه و تحسین کارشناسان و مربیان تیم های اهالی هندبال آسیا در اردن قرار گرفت.

وی افزود: ما در ۳ بازی مرحله مقدماتی، عملکرد خوبی داشتیم و امیدواریم در مرحله بعد هم با تلاش و کوشش به آنچه که استحقاقش را داریم برسیم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: سه تیم دیگری که غیر از تیم نفت راهی مرحله نیمه نهایی شده اند، همه تیم هایی قدرتمند و با بازی هایی بسیار با کیفیت به دنبال ایستادن بر روی سکو هستند. تمام آنها با تدارکات خوب و نفرات بسیار خوبی راهی اردن شده اند.

وی ادامه داد: ما در این مرحله با تیم النور عربستان مسابقه داریم. در مجموع با توجه به حضور سه تیم قدرتمند دیگر در این مرحله از رقابت ها کار سختی پیش روی ماست.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا در بخش مردان از ۸ تا ۱۵ آبان ماه در اردن برگزار می شود.

نماینده ایران در این رقابتها امروز استراحت داشته و فردا شب در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم النور عربستان خواهد رفت.

کد خبر 3813148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha