۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۱۴

مدیر کانون همبستگی فرزندان شاهد بوشهر خبر داد

اجرای طرح نایب‌الشهید توسط زائران پیاده‌روی اربعین استان بوشهر

اجرای طرح نایب‌الشهید توسط زائران پیاده‌روی اربعین استان بوشهر

بوشهر - مدیر کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر از اجرای طرح نایب‌الشهید توسط زائران پیاده‌روی اربعین استان بوشهر خبر داد.

محمد جواد فرامرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح نایب شهید از طرح‌های ویژه برای اربعین امسال است که زائران اربعین به نیابت از شهدا به زیارت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین می‌روند.

وی بیان کرد: طرح معنوی نائب الشهید توسط کانون همبستگی فرزندان شاهد استان با هماهنگی و همکاری کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود.

مدیر کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر اضافه کرد: در این طرح به صورت حضوری و اینترنتی از مردم ثبت‌نام به عمل می‌آید و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت الاربعین shohada.alarbaeen.ir یا کانال نایب الشهید @nayebshahid مراجعه و نام شهید خود را ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: کاروان کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر یکشنبه‌شب هفته آینده در کنار مسجد حاج مصطفی خمینی کوی نیدیبه طرف مرز شلمچه در قالب کاروان کانون همبستگی حرکت خواهند کرد.

فرامزی ادامه داد: تلاش ویژه‌ای داریم تا برنامه‌ها با بالاترین کیفیت برگزار شود و همراهی و همکاری مردم در برگزاری این مراسم می‌تواند ما را در دستیابی به اهداف مورد نظر یاری کند.

کد خبر 3821290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha