۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶

اخبار اربعین؛

۴ موکب در شهرستان سنقر آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است

۴ موکب در شهرستان سنقر آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است

کرمانشاه- معاون فرماندارسنقروکلیایی از تجهیز و آمادگی ۴ موکب در شهرستان سنقر برای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، دومین جلسه ستاد پشتیبانی و ساماندهی زائران اربعین حسینی علیه السلام با حضور معاون فرماندار و اعضای ستاد در شهرستان سنقروکلیایی تشکیل شد.

معاون فرماندارسنقروکلیایی گفت : برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی تعداد ۴ مورد موکب در نقاط مختلف این شهرستان تجهیز شده است.

افشین رحیمی در ادامه بیان داشت : حسینیه امامزاده احمد (ع) واقع در چهار راه شهید کاکایی، مسجد حضرت جواد الائمه و موکب شهید امجدیان در بلوار فلسطین (سازمانی) و حسینیه سید حسن نصرالله در شهرک شهدا موکب هایی هستند که از لحاظ امکانات پذیرایی و اسکان برای زائران تجهیز شده اند.

وی افزود: نصب پوستر و بنر با توصیه های بهداشتی در موکب ها، ارائه آموزش های لازم به خادمین و متصدیان پذیرایی از زائران و بازدید از محل پخت و تهیه غذا و کنترل و جمع آوری دست فروشان اطراف موکب ها از برنامه هایی است که توسط کار شناسان مرکز بهداشت به منظور حفظ سلامت و بهداشت زائران حسینی در محل موکب ها اجرا خواهد شد.

رحیمی همچنین از راه اندازی کاروان اسرای اهل بیت در روزاربعین حسینی درسنقروکلیایی توسط موسسه خیریه نینوای این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم در محل پشت دادگستری اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام محمد باقرمرادی رئیس اداره اوقاف سنقرو کلیایی هم با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف اهمیت وقف را تشریح کرد و خواستار اختصاص محل دائمی در ۳ نقطه اصلی شهر برای اطلاع رسانی با موضوعات فرهنگی درمباحث اعتقادی وعفاف و حجاب شد.

کرمانشاه در خدمات رسانی زوار اربعین گذشته زیبا و قابل ذکری را در تاریخ ثبت کرده است

استاندار کرمانشاه در بازدید از موکب سیدالشهدا(ع) کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در خدمات رسانی زوار اربعین گذشته زیبا و قابل ذکری را در تاریخ ثبت کرده است.

اسدالله رازانی، استاندار کرمانشاه به همراه جمعی از مسئولین استان از موکب های برپا شده و همچنین مراکز اسکان در نظر گرفته شده در استان جهت پذیرایی از زائرین اربعین حسینی بازدید کرد.

در بازدید از موکب سیدالشهداء(ع) که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه راه اندازی شده است؛ گفت:استان کرمانشاه سال‌های متمادی توفیق خدمات‌رسانی به زوار امام حسین‌(ع) را داشته است.

استاندار کرمانشاه به استقبال خوب کرمانشاهیان در برپایی موکب‌های اشاره کرد و ادامه داد: استان کرمانشاه در این رابطه گذشته زیبا و قابل ذکری را در تاریخ ثبت کرده است.

وی افزود:از ورودی استان کرمانشاه یعنی از شهرستان کنگاور تا خروجی آن، موکب‌ها به زائران حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند و زوار برای حضور در کربلای معلی ساعتی را در این دیار مهمان کرمانشاهیان هستند.

رازانی از آمادگی تمامی دستگاه‌ها در راستای خدمات‌رسانی خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های خدماتی استان آماده خدمات‌رسانی به زائران ابا عبدالله‌(ع) هستند.

کد خبر 3827667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha