۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۹:۳۲

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

هرمزگان رتبه نخست سرمایه‌ گذاری در زمینه صنعت و معدن را دارد

هرمزگان رتبه نخست سرمایه‌ گذاری در زمینه صنعت و معدن را دارد

بندرعباس - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هرمزگان رتبه نخست سرمایه‌ گذاری در زمینه صنعت و معدن را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، محمدرضا فیاض بیان داشت: هدفگذاری‌ های مدنظر برای مهار نرخ تورم و دستاوردهای اقتصادی حاصله در این سه سال سبب شده که افق روبروی صادرات غیرنفتی روشن و امیدبخش باشد.

وی با بیان اینکه استان هایی همانند هرمزگان به واسطه ساحلی و بندری بودن، مورد توجه بخش‌های تجاری است، افزود: به یمن رایزنی های صورت گرفته شاهد آن هستیم که یخ تجاری بین کشورهایی همانند ایران و عمان در حال آب شدن است و امیدواریم این مولفه را در باب سایر کشورهای منطقه نیز شاهد باشیم.

این مسئول اضافه کرد: سال جاری سالی خوب برای هرمزگان در حوزه‌های صنعت و معدن و تولید بوده است کما اینکه در بعد صادراتی و رونق بخشی به فعالیت‌های این بخش موفق عمل کرده است.

فیاض ادامه داد: امور رونق تولید، در کشور کاری موفق و گروهی است که جا دارد در این بین از بانک‌ها و سازمان امور مالیاتی و سایر دستگاه‌های مرتبط نهایت قدردانی را داشته باشیم.

وی گفت:‌ هرمزگان در باب سرمایه‌ گذاری در زمینه صنعت و معدن رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: راه‌اندازی معاونت معدنی از طرف وزارتخانه برای هرمزگان در نظر گرفته شده و همچنین در بعدهای دیگر نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با توسعه روبرو خواهد شد.

کد خبر 3894838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha