۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۷:۵۹

نماینده ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

انتخاب امام خامنه ای به رهبری؛مرهمی بر دردهای مردم داغدار بود

انتخاب امام خامنه ای به رهبری؛مرهمی بر دردهای مردم داغدار بود

پیشوا- نماینده ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب امام خامنه ای به رهبری؛مرهمی بر دردهای مردم داغدار بود.

سید حسین نقوی حسینی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم منطقه ورامین از سال ۱۳۴۲ در راه نظام و انقلاب خون های زیادی داده اند و همیشه نیز با افتخار در مراسم تشییع شهدایشان حضور گسترده پیدا کردند تا ثابت کنند که در راه این نظام استوار هستند.

وی افزود: تنها مراسم تشییعی که باعث ناراحتی و غم و اندوه مسلمین شد، تشییع معمار کبیر انقلاب اسلامی بود که با انتخاب امام خامنه ای(مدظله العالی) به عنوان رهبر این نظام مقدس تسکین و مرحمی بر دردها گذاشته شد.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز همگان وظیفه خود می دانیم تا با هر گرایش سیاسی و حزبی، فقط برای حفظ و اقتدار نظام مقدس جمهوری ایران همگان در تظاهرات گسترده سالروز قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ حضور پیدا کنیم.

وی گفت: مردم منطقه ورامین باز هم ثابت خواهند کرد که همانند سال ۴۲ پای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده و با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی این روز ارزشمند و گرامی که معمار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص آن فرمودند « انتظار فرج از نیمه خرداد کشم» مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

کد خبر 3995836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha