۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۹

توسط کتابسرای تندیس؛

اولین عنوان مجموعه «تیغ شمشیر» چاپ شد

اولین عنوان مجموعه «تیغ شمشیر» چاپ شد

کتاب «نخستین قانون» به عنوان اولین کتاب مجموعه «تیغ شمشیر» نوشته جو ابر کرومبی با ترجمه سعید سیمرغ توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «نخستین قانون» به عنوان اولین کتاب مجموعه «تیغ شمشیر» نوشته جو ابر کرومبی، به تازگی با ترجمه سعید سیمرغ توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

یکی از شخصیت های اصلی این داستان، یک جنگجوی وحشی ۹ انگشتی به نام لوگن است که با بداقبالی روبرو شده است. او در حالی که دشمنان زیادی دارد، در آستانه تبدیل شدن به یک جنگجوی مُرده است و پشت سرش چیزی ترانه های ناخوشایند، دوستان مرده و دشمنان زنده ندارد. شخصیت دیگر، جیزال دَن لوتار، یک نجیب زاده و افسری خوش قیافه است که به عنوان مجسمه خودخواهی و تکبر شناخته می شود. دن لوتار به چیزی جز فریب دادن دوستانش در کارت بازی و رویای برنده شدن در شمشیربازی فکر نمی کند.

بازپرس گلوکتا، شخصیت دیگر این داستان، افلیجی است که تبدیل به یک شکنجه‌گر شده و هیچ چیز را بیش از بازگشت لوتار به خانه در یک تابوت، دوست ندارد. ولی هر چه نباشد، گلوکتا از همه بیزار است و تکه پاره کردن خائنین سرزمین‌های متحد و اعتراف گرفتن از آنها، جای زیادی برای دوستی با او باقی نمی‌گذارد.

در این رمان، قرار است جنگی در بگیرد و قوانین میدان جنگ با قوانین اماکن دیگر از جمله مسابقات شمشیربازی فرق دارد. از طرف دیگر رد قتل های پی در پی ای که اتفاق می افتند، سربازرس گلوکتا را مستقیم به سمت قلب پوسیده حکومت راهنمایی می کند.

در ادامه داستان، دسیسه های مرگبار رو می شوند و حساب های قدیمی آماده تسویه شدن هستند. نکته ای که در این میان وجود دارد، این است که مرز بین قهرمان و تبهکار آن قدر باریک است که می تواند منجر به خون ریزی شود.

ترجمه این رمان به عنوان اولین کتاب مجموعه «تیغ شمشیر» با ۸۲۱ صفحه و قیمت ۵۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4051065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha