۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۴۸

فرمانده انتظامی شهرستان یزد خبر داد:

اجرای طرح برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر در یزد

اجرای طرح برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر در یزد

یزد- فرمانده انتظامی شهرستان یزد از اجرای طرح برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر در قالب طرح امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ منوچهر نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح و برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت عمومی در سطح جامعه هماهنگی لازم با دستگاه قضایی برای اجرای این طرح انجام شده است.

وی با بیان اینکه از اولویت های اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر و حذف دسترسی آسان به مواد مخدر به عنوان مطالبه به حق مردمی است، ادامه داد: خوشبختانه برنامه ریزی شده تا در قالب طرح امنیت اجتماعی و با هدف مبارزه قاطع با سوداگران مرگ در زمینه دستگیری و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر اقدام شود.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد اضافه کرد: بر این اساس و پس از هماهنگی با مقام قضائی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده و جرم خیز  به اجرا در آمد.

وی یا تاکید بر اینکه اعتیاد به مواد مخدر و قاچاق آن، امروز بزرگترین تهدید علیه کشور محسوب می شود، عنوان کرد: خوشبختانه با اجرای این طرح ها در هفته ای که گذشت تعداد ۴۱ نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

نصیری با تاکید بر لزوم پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با قاچاقچیان و برقراری نظم و امنیت تصریح کرد: متهمان دستگیر شده برای طی مراحل قانونی به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی همچنین با توصیه به شهروندان و لزوم همکاری با پلیس در برخورد با قاچاقچیان بیان داشت: شهروندان نیز در صورت مشاهده و یا کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند با برقراری تماس تلفنی و یا ارسال پیامک به شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 4062328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha