۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۰۴

جهانگیری در جمع خبرنگاران:

اقتصاد مقاومتی نسخه بسیار دقیقی است

اقتصاد مقاومتی نسخه بسیار دقیقی است

معاون اول ریییس جمهور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه بسیار دقیقی است که برای رفع مشکلات کنونی کشور تهیه شده است گفت: هر بند این نسخه پیام های مشخصی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور عصر امروز در حاشیه نخستین نشست هییت دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران با قدردانی از رای مجلس به وزرای پیشنهادی اظهار کرد: فکر می کنم با هماهنگی که میان دولت و مجلس وجود دارد، می توان امیدوار بود برای حل مشکلات مردم گام های بلندتری برداشته شود.

وی افزود: آقای روحانی در جلسه اول هیئت دولت به اولویت ‌هایش اشاره کرد و از همه وزرا خواست تا این اولویت ها را بیشتر مورد توجه قرار دهند و بر اساس این اولویت‌ها برنامه‌ریزی کنند تا در زمان مشخصی دولت به نتیجه مطلوب برسد.

جهانگیری با بیان اینکه اولویتی که آقای روحانی به آن تاکید کرد، ایجاد اشتغال بود گفت: آقای روحانی هم از وزارت اقتصاد، هم وزارت خارجه و هم بانک مرکزی درخواست کرد که در راستای تامین منابع مالی خارجی و داخلی و به صحنه آوردن بخش خصوصی به عرصه عمل حرکت کنند.

وی ادامه داد: اعضای دولت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید که چهارده بند داشت را هم مورد تاکید قرار دادند تا در راستای حل مشکلات مردم و ترجیح منافع ملی بر هر منفعت دیگری عمل کنند.

جهانگیری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه بسیار دقیقی است که برای رفع مشکلات کنونی کشور تهیه شده است گفت: هر بند این نسخه پیام های مشخصی دارد و مهم ترین بند آن همین است که اقتصادی بسازیم تا در برابر تکانه های خارجی مقاوم باشد؛ خوشبختانه توانستیم در برابر کاهش شدید بهای نفت مقاومت کنیم و در شاخص های اقتصادی مان چندان تغییری ایجاد نشد که ما همین راه را در دولت دوازدهم ادامه می دهیم.

کد خبر 4064655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha