۴ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۲۴

مدیرکل بهزیستی مازندران:

۲۶۰ خانوار بیش از دو معلول مازندران فاقد مسکن هستند

 ۲۶۰ خانوار بیش از دو معلول مازندران فاقد مسکن هستند

بهشهر- مدیر کل بهزیستی مازندران از افتتاح مسکن خانوارهای فاقد مسکن بیش از دو معلول تا پایان امسال در مازندران خبر داد و گفت: ۲۶۰ خانوار بیش از د معلول در استان فاقد مسکن هستند.

سید سعید آرام در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه افتتاح یک واحد مسکن معلولین در بهشهر افزود: براساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۲۶۰خانوار بیش از دو معلول مازندرانی فاقد مسکن هستند.

وی طرح تامین مسکن خانواده‌های دارای دو عضو معلول را از موفق‌ترین طرح‌ها در دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

مدیر کل بهزیستی مازندران یادآور شد: خدمت به قشر آسیب دیده از برکاتی است که نصیب حال ما شده و لذا باید در میراث‌داری و حفظ این امانت الهی سخت کوشا باشیم و این مسئولیت ارزشی و انسانی را در راستای ارتقای جامعه هدف از دست ندهیم.

آرام گفت: در ایام هفته بهزیستی حدود ۲۰۰ واحد مختلف مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول و تک معلول در سطح استان به بهره‌برداری رسید که در این پروژه‌ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و انجمن خیرین ما را همراهی کردند.

وی افزود: در هفته دولت هم تلاش داریم تا مسکن معلولین مختلف دیگری را افتتاح و تلاش کنیم تا ۱۳۵خانوار شهری و ۱۲۷ خانوار روستایی دارای دو معلول در مازندران از نعمت سرپناه تا پایان سال بهره‌مند شوند.

به گزارش مهر، یک واحد مسکونی معلولین بهشهر با اعتبار ۶۰میلیون تومانی بهزیستی و خیران در زمین اهدایی خیر به ارزش ۴۵میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 4068610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha