۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۰۹

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان:

بودجه خوبی به هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان اختصاص یافته است

 بودجه خوبی به هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان اختصاص یافته است

زنجان-رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: طی چهار سال گذشته بودجه خوبی به هیئت ورزشی نابینایان وکم بینایان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا مظلومی ظهر سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان در استان زنجان ، افزود: ورزش نابینایان خاص بوده و نگاه و توجه خاصی را می طلبد و باید مشکلات جامعه هدف را ویژه دید. 

وی اظهار کرد: متاسفانه محدودیت هایی که وجود دارد شرایط در این ورزش را هم بسیار سخت کرده است و باید مسئولین به این هیئت توجه جدی داشته باشند. 

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: خوشبختانه طی چهار سال گذشته بودجه خوبی به  هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان اختصاص یافته است و مشکلات تمام معلولین و نابینایان و جانبازان باید حل شود. 

مظلومی تاکید کرد: ما نماینده نابینایان و کم بینایان در فدراسیون هستیم و باید مشکلات را حل کنیم تا جوانان در عرصه  های ورزشی پله های ترقی را طی کنند. 

وی افزود: خوشبختانه عملکرد و اقدامات هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان در استان زنجان بسیار خوب بوده است و باید این مهم بیشتر از گذشته تقویت شود. 

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان تصریح کرد: فدراسیون کم بینایان و نابینایان در سال گذشته ۲۷ قهرمان کشوری داشت و با توجه به اینکه اعزام  ورزشکاران هزینه بر است باید به این فدراسیون توجه ویژه شود. 

مظلومی ابراز کرد: امسال مسابقات ورزش نابینایان و کم بینایان پیشکسوت ایران در بابلسر یا قزوین برگزار می شود. 

وی افزود: ساخت و سازها در ورزش نابینایان و کم بینایان نیازمند حمایت های ویژه  و خاص است و مشکلات معلولان و جانبازان به جامعه برمی گردد و نیاز است همه افراد برای رفع مشکلات ورزشی جامعه هدف همراهی لازم را داشته باشند. 

کد خبر 4072976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha