۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۰۲

ارائه آخرین فناوری‌های صنعت هوانوردی دنیا به شرکت های دانش بنیان

ارائه آخرین فناوری‌های صنعت هوانوردی دنیا به شرکت های دانش بنیان

در نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنعت هوانوردی و خدمات فرودگاهی، آخرین فناوری‌های صنعت هوانوردی دنیا به شرکت های دانش بنیان ارائه داده می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنعت هوانوردی و خدمات فرودگاهی، فرصت مناسبی برای شرکت های این حوزه و شرکت های مرتبط فراهم می آورد تا محصولات و توانمندیهای خود را در سطح وسیعی عرضه کنند.

همچنین در این نمایشگاه فضایی فراهم شده است که فعالان حوزه هوایی و هوانوردی با یکدیگر ارتباط ارتباط برقرار کنند تا با تلاش صنایع داخلی، اهداف تعیین شده در افق ۱۴۰۰ عملیاتی شود.

نمایشگاه بین المللی صنعت هوایی در صدد برگزاری بزرگترین و برترین رویداد هوایی کشور و منطقه است. «حمل و نقل هوایی»، «ایمنی پرواز»، «تکنولوژی هوایی»، «شرکت های هواپیمایی»، «تجهیزات هواپیمایی و سرویس ها»، «سرمایه گذاری در صنعت هواپیمایی»، «مشاوره در صنعت هواپیمایی»، «تعمیر و نگهداری»، «فرودگاه و تجهیزات کنترل ترافیک هوایی» و «تجهیزات سرویس زمینی هوایی» از جمله محورهای برگزاری این نمایشگاه است.  

همچنین از دیگر محورهای این نمایشگاه می توان به «بیمه در صنعت هوایی»، «هلی کوپتر»، «مراکز آموزش صنعت هوایی»، «سلامتی و محیط زیست»، «راه حل های فن آوری اطلاعات در صنعت»، «سازمان های دارای قدرت کنترل»، «سیستم های ناوبری» و «امنیت» اشاره کرد.

نخستین نمایشگاه حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی ۲۴ تا ۲۶ شهریور ماه سال جاری، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 4077152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha