۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۳۶

در روز اول صورت گرفت؛

ثبت بیش از ۱۷۱ هزار درخواست وام ضروری توسط بازنشستگان کشوری

ثبت بیش از ۱۷۱ هزار درخواست وام ضروری توسط بازنشستگان کشوری

با گذشت بیش از ۲۴ ساعت از آغاز به کار سامانه ثبت نام متقاضیان وام ۴ میلیون تومانی، بیش از ۱۷۱ هزار نفر از بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری، درخواست خود را ثبت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با آغاز به کار سامانه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین ۹۶ از ساعت ۸ صبح روز گذشته (شنبه) در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir، تا کنون بیش از ۱۷۱ هزار نفر تقاضای خود را در این سامانه ثبت کردند.

 تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز (یکشنبه) ۱۷۱ هزار و ۱۳۸ نفر از بازنشستگان و موظفین تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، در سامانه وام ضروری ۴ میلیون تومانی، ثبت نام کردند.

از این تعداد بیشترین آمار ثبت درخواست وام ضروری، مربوط به استان های تهران با ۳۴ هزار و ۲۹۰ نفر، فارس با ۱۲ هزار و ۹ نفر، خراسان رضوی با ۱۱ هزار و ۳۲۹ نفر، اصفهان با ۱۰ هزار و ۸۴۹ نفر و مازندران با ۹ هزار و ۴۰۵ نفر است.

همچنین استان های خراسان شمالی با یک هزار و ۱۲۰ نفر، قم با یک هزار و ۳۹۸ نفر، هرمزگان با یک هزار و ۵۱۳ نفر، خراسان جنوبی با یک هزار و ۷۲۰ نفر و چهار محال و بختیاری با یک هزار و ۸۵۰ نفر، کمترین آمار ثبت نام وام ضروری را به خود اختصاص دادند.

ثبت نام وام ضروری ۴ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری، از روز شنبه ۲۲ مهرماه به مدت یک ماه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir انجام می شود که در صورت افزایش تعداد متقاضیان نسبت به تعداد تسهیلات ارائه شده، پرداخت وام به صورت قرعه کشی انجام خواهد شد.

امسال، ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد در قالب وام ۴ میلیون تومانی در ۱۲ مرحله به ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری پرداخت می شود.

مدت بازپرداخت وام ضروری، ۳۶ ماهه است که پس از دریافت وام، هر ماه مبلغ ۱۲۰ هزار تومان از حقوق وام گیرندگان کسر می شود.

کد خبر 4114734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha