۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس خبر داد؛

تامین تجهیزات بیمارستان‌های استان بوشهر توسط وزارت نفت

تامین تجهیزات بیمارستان‌های استان بوشهر توسط وزارت نفت

بوشهر - نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از وعده وزیر نفت برای تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری صبح یکشنبه در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: خدمات و زحمات بی‌شمار متولیان بهداشت و درمان استان بوشهر در ارتقای سطح سلامت مردم قابل‌اندازه‌گیری و نرخ‌گذاری نیست و تنها خداست که پاداش‌دهنده اجر قشر زحمت‌کش جامعه در حوزه سلامت است.

وی بیان کرد: در حوزه سلامت خدمات بسیار گسترده‌ای ارائه شده و افق روشنی پیش روی حوزه سلامت استان بوشهر است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خدمات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

حجت‌الاسلام خدری گفت: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دولت تدبیر و امید، به عنوان یکی از وزرای نمونه دولت است که طرح تحول نظام سلامت را پایه ریزی کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به نشستی که با وزیر نفت در ارتباط با احداث بیمارستان نفت داشته است گفت: وزیر نفت معتقد است احداث بیمارستان برای آنها مقرون به صرفه نیست ولی می‌توانند تمام تجهیزات پزشکی بیمارستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم را تأمین کنند.

وی گفت: طبق بازدیدهای سرزده ای که از بیمارستان‌های حوزه انتخابیه به عمل آورده ام درخواست ها و دغدغه های مردم به دلیل اینکه کاملا مشکلات را لمس می‌کنند دقیق‌تر و جامع تر از مباحث و انتقاداتی است که مسئولین به حوزه بهداشت و  درمان دارند.

خدری ادامه داد: موضوع بهداشت و درمان لازم و ملزوم یکدیگر هستند و همچنان که بحث درمان باید با جدیت پیگیری شود بحث بهداشت و پیشگیری از بیماری نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است که نباید به دست فراموشی سپرده شود.

کد خبر 4121358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha