۸ آذر ۱۳۸۵، ۱۲:۲۵

"مفید عصر" از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می‌شود

ویژه‌برنامه "مفید عصر" کاری از گروه طرح و تولید حوزه آمریکا شبکه جهانی صدای آشناست که نهم آذرماه در روز بزرگداشت شیخ مفید از این شبکه پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این ویژه برنامه شخصیت دینی، علمی و مذهبی شیخ مفید و کتاب های برجسته این شخصیت چون فتح الفتوح بررسی می شود. برنامه "مفید عصر" در قالب روایی و نمایشی قصد دارد شیخ مفید را که یکی از شخصیت های برجسته اسلام است به ایرانیان مقیم خارج معرفی کند.

فاطمه لطفی کارشناس این برنامه است. برنامه "مفید عصر" به سردبیری مژده لواسانی و تهیه کنندگی شهلا نیساری روز پنجشنبه نهم آذرماه ساعت 15:30 به وقت تهران از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.

همچنین برنامه "بیگانه ای در من" کاری از گروه طرح و تولید حوزه آمریکا در شبکه جهانی صدای آشناست که روز جهانی مبارزه با ایدز دهم آذرماه ساعت 15:30 به وقت تهران از این شبکه پخش می شود. این برنامه مستند درباره هر آنچه در درون مبتلایان به ایدز می گذرد و احساسات و درونیات آنها را بیان می کند.

این برنامه در قالب مستند به پخش گزارش هایی چون گفتگو با افراد مبتلا به ویروس ایدز و کارشناسان مربوط به این بیماری می پردازد. دکتر معنوی روانپزشک کارشناس این برنامه است. مریم یوسفی پور سردبیر، ناهید گودرزی تهیه کننده و شهین مهین فر گوینده این ویژه برنامه هستند.

برنامه "پنجره" کاری از گروه طرح و تولید حوزه اروپا در شبکه جهانی صدای آشناست که روز شنبه 11 آذرماه به بررسی قانون مطبوعات می پردازد. این برنامه به مناسبت سالروز انتشار قانون مطبوعات با حضور علیرضا مختارپور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به بررسی این قانون می پردازد. حمید باباوند کارشناس و مجری برنامه و لیدا محمودی سردبیر برنامه است. برنامه "پنجره" ساعت 11 به وقت تهران از شبکه جهانی صدای آشنا روی آنتن می رود.

کد خبر 413814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha