۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۱

بازیکن تیم ملی زنان کبدی ایران:

بازی با هند جدال مرگ و زندگی است

بازی با هند جدال مرگ و زندگی است

گرگان – بازیکن باسابقه تیم ملی کبدی زنان ایران از بازی احتمالی با تیم هند به عنوان بازی مرگ و زندگی یاد کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه عشقی ظهر شنبه پس از پیروزی تیم ملی زنان ایران مقابل پاکستان در مسابقات کبدی آسیا در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز بازی سنگینی مقابل تیم سریلانکا داشتیم زیرا سبک فنی این تیم تا حدود زیادی شبیه به تیم هندوستان است.

عشقی افزود: در بازی اول مقابل عراق بازی آسانی داشتیم و مقابل این تیم روش های تاکتیکی مدنظر را پیاده کردیم و با تدابیر خوب کادرفنی و تلاش بازیکنان هر سه بازی دیروز و امروز را با برد پشت سر گذاشتیم.

وی که اصالتاً اهل اصفهان است، در مورد بازی آخر گروهی ایران مقابل ژاپن بیان کرد: ژاپن تیمی سرعتی است و بازیکنانش قدرت بدنی بالایی دارند. امیدواریم با پیروزی بر این تیم به عنوان سرگروه به نیمه نهایی صعود کنیم.

این بازیکن باتجربه تیم ملی کبدی زنان ایران به شانس قهرمانی تیم کشورمان اشاره کرد و گفت: به احتمال زیاد در بازی فینال مقابل تیم هند به میدان خواهیم رفت. چیزی برای از دست دادن نداریم و این بازی جدال مرگ و زندگی برای ما است.

عشقی خاطرنشان کرد: ما مدال نقره بازی های آسیایی را در کارنامه داریم و برای کسب مدال خوشرنگ طلا تلاش خواهیم کرد.

لازم به ذکر است تیم کبدی زنان ایران تاکنون تیم های عراق، سریلانکا و پاکستان را شکست داده و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف تیم ژاپن می رود.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

کد خبر 4154493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha