۹ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵

سرپرست یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران:

کمبود امکانات نباید سد راه حفاظت از میراث فرهنگی شود

کمبود امکانات نباید سد راه حفاظت از میراث فرهنگی شود

ساری - سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهارداشت:هدف یگان حفاظت صیانت از میراث فرهنگی است و کمبود امکانات نباید سد راه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر علینژاد پیش ازظهر شنبه درهمایش سرپرستان یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران گفت: کمبود امکانات و برخی عوامل دیگر نباید سد راه ما برای رسیدن به هدف ، که همان حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی است، شود.

سرپرست یگان حفاظت مازندران در این همایش به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای تجهیز و ارتقا کمی و کیفی سطح فعالیتهای یگان استان پرداخت و با بیان این موضوع که اراده لازم برای رفع مشکلات یگان حفاظت از سوی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به خوبی وجود دارد افزود: در کنار تلاش برای برطرف کردن نواقص و کمبودها با کار مضاعف و شبانه روزی می توان به خوبی از عهده وظایف شرعی و ملی خود برآییم.

در پایان این همایش چند تن از سرپرستان به نمایندگی از پایگاههای یگان حفاظت سطح استان در حضور معاونین توسعه مدیریت و میراث فرهنگی و مسئول واحد حقوقی اداره کل به ارائه عملکرد ۹ ماهه و همچنین بررسی مشکلات و معضلات یگان حفاظت استان پرداختند.

لازم به ذکر است یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در تمامی شهرستان های سراسر استان با حضور شبانه روزی پرسنل با تجربه آماده حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی و برخورد با متخلفین و متجاوزین حوزه میراث فرهنگی استان است.

کد خبر 4186564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha