۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۵

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ولایت و مردم پشتوانه انقلاب هستند/ سیلی محکم به دشمنان در ۲۲ بهمن

ولایت و مردم پشتوانه انقلاب هستند/ سیلی محکم به دشمنان در ۲۲ بهمن

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: ولایت و مردم مهم‌ترین پشتوانه انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: امام صادق(ع) می‌فرماید که خداوند سه چیز را به بندگان واجب کرده است، انصاف داشتن مردم نسبت به یکدیگر، همدردی و کمک به برادران دینی و همچنین در همه حال به یاد خداوند بودن ازجمله این سه مورد است.

ورود امام(ره) حکومت شاهنشاهی را سرنگون کرد

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر عنوان کرد: ۱۲ بهمن سرآغاز دهه فجر و سالروز ورود امام(ره) به کشور ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه امروز یکی از رخدادهای مبارک، ماندگار و انسجام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است تصریح کرد: امروز اهمیت فوق‌العاده دارد چراکه با ورود امام(ره) به میهن انقلاب اسلامی ایران شدت گرفت و به پیروزی نزدیک شد.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه از سوی دیگر استقبال باشکوه مردم از امام(ره) توطئه شیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایت‌کار بر مهار انقلاب اسلامی ایران را خنثی کرد گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کردند که انقلاب را مهار کنند اما با ورود امام(ره) به میهن فتنه خنثی شد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نزدیک شد.

وی بابیان اینکه امام (ره) در روز ۱۶ بهمن‌ماه دولت موقت را تعیین کرد و بازرگان را به‌عنوان نخست‌وزیر موقت تعیین کردند افزود: این امر نشان داد که حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی با ورود امام(ره) سرنگون‌شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه امام(ره) در آن روزها مسئولان و روحانیون را ترغیب به تشکیل دولت می‌کرد بیان داشت: همچنین روز ۱۹ بهمن‌ماه روزی بود که هما فران نیروی هوایی ارتش بانظم و شکوه به دیدار امام(ره) رفتند و با امام(ره) اعلام همبستگی کردند.

۱۹ بهمن روز شعور انقلابی نیروی هوایی

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه این روز، یک روز تاریخی و ماندگار است تصریح کرد: ۱۹ بهمن روز شعور انقلابی وایمانی نیروی هوایی ارتش است و این روز نیروی هوایی شعور انقلابی وایمانی خود را به نمایش گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه این حرکت و اقدام نیروی هوایی سند پرافتخار رشادت، حماسه و ولایتمداری را در تاریخ به ثبت رساند گفت: این امر نشان داد که انقلاب فراگیر شده و همه آحاد مردم به انقلاب روی آورده‌اند و با امام(ره) بیعت کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه این بیعت، بیعتی تاریخی، به‌موقع و با بصیرت بود و پایه‌های حکومت شاهنشاهی را متزلزل کرد افزود: هما فران گام بزرگی برای نابودی رژیم شاهنشاهی برداشتند.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه امروز نیز نیروهای مسلح با الگو گیری از نیروی هوایی به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند و نظم و شعور انقلابی و تجدید بیعت با ولایت را نشان می‌دهند تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران وارد چهلمین سال خود شده است و در طول این سال‌ها فراز و نشیب‌های متعددی داشته است، تلخی‌ها، شیرینی‌ها، سختی‌ها و راحتی‌های زیادی را انقلاب داشته است.

ولایت و مردم مهم‌ترین پشتوانه انقلاب هستند

وی بابیان اینکه در طول این ۴۰ سال دو چیز برجسته بوده است گفت: یکی نقش ولایت و رهبری در انقلاب اسلامی بوده، ولایت و رهبری در این ۴۰ سال انقلاب را حفظ کرده و موجب پیشرفت انقلاب شده و از آسیب‌های متوجه انقلاب جلوگیری کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه رهبری آگاه، هوشیار، عادل، باتقوا، زاهد و ... انقلاب اسلامی ایران را حفظ کرده است و نقش بسیار کلیدی در حفظ انقلاب داشته است ادامه داد: ایشان با قاطعیت، صلابت، فکر و اندیشه انقلاب را بر پایه اندیشه امام(ره) حفظ کرده است.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه همچنین ایثار، فداکاری و حضور درصحنه مردم انقلاب را برجسته کرده است گفت: مردم هم در دوران انقلاب و هم دوران دفاع مقدس با ایثار و فداکاری خود سنگ تمام گذاشتند و هرگاه لازم بوده درصحنه حاضرشده‌اند.

وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات مختلف، راهپیمایی ۲۲ بهمن، ۹ دی، ۱۳ دی و ... بیان داشت: این امر نشان می‌دهد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پشتوانه قوی مانند مردم و ولایت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه ولایت و مردم مهم‌ترین پشتوانه انقلاب هستند تصریح کرد: آمریکا همواره علیه ایران اسلامی توطئه داشته و کتاب هزارصفحه‌ای از جنایات آمریکا علیه ملت ایران موجود است و این در حالی است که مردم در مقابل هر توطئه‌ای ایستاده‌اند.

سیلی محکم مردم به دشمنان در ۲۲ بهمن

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه الآن نیز رئیس‌جمهور نادان آمریکا در سخنرانی سالانه خود اعلام کرده است علیه ملت ایران توطئه می‌کند و برای مردم ایران تعیین سرنوشت می‌خواهد کند گفت: مردم ایران سرنوشت خود را، خود تعیین می‌کنند و آمریکا بداند این مردم ۴۰ سال با فداکاری و ایثار پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران ماندگار است چراکه در آن شاهد حاکمیت ارزش‌های دینی و انقلابی، پیشرفت، دستاوردهای علمی و ... هستیم افزود: در این راستا وظیفه سنگینی بر دوش ما است و باید با صبر، استقامت، پافشاری بر اصول و ارزش‌های انقلاب اقدام کنیم و باروحیه انقلابی و تبعیت از ولایت از اصول و ارزش‌های انقلاب دفاع کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور نیز به مدد اقتصاد مقاومتی است گفت: با پایبندی بر اصول و ارزش‌های انقلاب، کمک گرفتن از اقتصاد مقاومتی بر مشکلات این برهه از زمان فائق می آییم.

آیت‌الله میرعمادی همچنین با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان داشت: ۲۲ بهمن روز امتحان و آزمایش ملت است و مردم همواره امتحان خود را پس داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان و آمریکا سعی می‌کند که حضور مردم را کمرنگ کنند گفت: آن‌ها تلاش می‌کنند که در مردم ایجاد یاس، ناامیدی و دلسردی کنند اما مردم در این ۴۰ سال در راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌صورت باشکوه حضورداشته‌اند و امسال نیز بار دیگر سیلی محکم‌تری بر صورت دشمنان انقلاب می‌زنند.

کد خبر 4216982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha