۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۲۰:۱۰

سرمربی سپیدرود رشت:

عدم تمرکز بازیکنان سپیدرود/مسئولان داوری و فدراسیون پاسخگو نیستند

عدم تمرکز بازیکنان سپیدرود/مسئولان داوری و فدراسیون پاسخگو نیستند

رشت - سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم بعد از به ثمر رساندن گل تمرکز لازم را نداشتند، گفت: مسئولان کمیته داوری و فدراسیون فوتبال در برابر اشتباهات پاسخگو نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی در کنفرانس خبری بعد از دیدار این تیم در برابر استقلال خوزستان با اشاره به آغاز خوب مسابقه از سوی تیم سپیدرود، اظهار کرد: این بازی خوب سبب شد به گل نیز دست یابیم.

 وی با اشاره به عدم تمرکز بازیکنان این تیم در ادامه مسابقه، افزود: متاسفانه به همین دلیل گل تساوی را دریافت کردیم.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه بعد از اخراج بازیکن این تیم شرایط بازی نابرابر شد، گفت: متاسفانه این تساوی برای تیم سپیدرود با شکست فرقی ندارد.

وی در ادامه ضمن عصبانیت از وجود میکروفونی با لگوی برنامه ۹۰ آن را به سمتی پرتاب کرد و ادامه داد: زمانی که این برنامه بازی های تیم سپیدرود را پخش نمی کند نباید اینجا باشد.

کریمی با احساس نارضایتی از عملکرد داوری و فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: البته داور می تواند اشتباه داشته باشد ولی نه زمانی که مدعی هستیم می خواهیم داوران جوان را جایگزین داوران پیشکسوت کنیم.

وی با این سوال که آقایان اصفهانیان و غیاثی، رئیس فدراسیون کجا هستند، افزود: اینکه تا زمانی که بیرون گود هستیم همه حرکت ها را خطا بدانیم و زمانی که مدیریتی داریم صحبتی نکنیم  درست نیست.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به عملکرد فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: باید بجای فدراسیون فوتبال به آن بگویم بانک فدراسیون فوتبال زیرا برای یک بطری آب ۴۰ میلیون تومان جریمه درنظر می گیرند ولی در برابر اشتباهات هیچ واکنشی انجام نمی دهند.

وی با بیان اینکه چرا اسم مربیان و بازیکنان محروم اعلام ولی اسم داوران محروم اعلام نمی شود، خاطرنشان کرد: اگر جرأت دارند من را محروم کنند.

کد خبر 4217143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha