۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۲۱

اولین پویش ملی گیاهان دارویی برگزار می شود

اولین پویش ملی گیاهان دارویی برگزار می شود

مشاور وزیر و مجری طرح ملی گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی از برگزاری نخستین پویش ملی گیاهان دارویی کشور در ۲۶ بهمن ماه سال جاری خبر دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان یوسفی آذر، با اشاره به اهمیت تولید و مصرف گیاهان دارویی در کشور گفت: با هدف توسعه بازار و ترویج فرهنگ تولید و مصرف گیاهان دارویی نخستین پویش ملی گیاهان دارویی کشور در سالن اصلی همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

مشاور وزیر و مجری طرح ملی گیاهان دارویی وزارت جهاد با تاکید بر حضور مقامات بلند پایه کشوری، صاحبنظران، هنرمندان، اصحاب رسانه، تولیدکنندگان گیاهان دارویی در این پویش اظهار داشت: در پویش ملی گیاهان دارویی دو نمایشگاه جانبی شامل نمایشگاه محصولات و فرآورده‌های گیاهان دارویی و نمایشگاه فیلم کوتاه، عکس و کاریکاتور گیاهان دارویی نیز برگزار می‌شود.

وی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این پویش از سازمان‌ها و نهادهای مختلف دعوت به همکاری و مساعد کرده و افزود: جهت اعتلای صنعت گیاهان دارویی کشور نیازمند یاری نهادها و سازمان‌های مختلف هستیم.

گفتنی است، در این پویش با اهداء تندیس اولین پویش ملی گیاهان دارویی به برخی از فعالان این حوزه، از آنان تجلیل و قدردانی می‌شود.

کد خبر 4218211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha