۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۴۲

رئیس اورژانس هوایی کشور خبرداد:

 خرید ۶ فروند بالگرد برای اورژانس هوایی کشور

 خرید ۶ فروند بالگرد برای اورژانس هوایی کشور

گناباد- رئیس اورژانس هوایی کشور گفت: سیاست انتقال سریع مصدومین به مراکز تخصصی از اولویت های سازمان اورژانس بوده و در این راستا ۶ فروند بالگرد خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سرور در حاشیه بازدید از پدهوایی اورژانس گناباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کشورهایی پهناوری مانند ایران اولویت با سریع رساندن مصدومین به مراکز تخصصی است تا ساختن این مراکز و در این راستا ۶فروند بالگرد خریداری شده و ۹ فروند نیز در دست اقدام برای خریداری است.

وی افزود: شهرستان گناباد جزو ۵ اولویت اول سازمان اورژانس برای راه اندازی اورژانس هوایی است و گناباد با منطقه ای که دارد و پوششی که می تواند به شهرستان های همجوار بدهد نقطه مناسبی برای اورژانس هوایی است که در اردیبهشت ماه شاهد حضور بالگرد در این شهرستان خواهیم بود.

رئیس اورژانس هوایی کشور ابراز کرد: سال جاری تاکنون ۱۳ هزار پرواز توسط اورژانس هوایی صورت گرفته که جان ۱۹ هزار نفر از مرگ حتمی نجات یافته و  آخرین ماموریت روز گذشته در ایلام بود که جان مادر باردار را نجات دادیم.

سرور با اشاره به پیش رو بودن سفرهای نوروزی اظهار کرد: ۱۴ هزار نیروی اورژانس برای نوروز و سفرها در حال آماده باش خواهند بود و اتوبوس آمبولانس ها در ورودی  شهرها مستقر خواهند شد.

وی تصریح کرد: اورژانس به نقاط محروم خدمات ویژه ای ارائه می کند و برای گسترش این خدمات به همکاری مجلس نیاز داریم.

کد خبر 4238739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha