۲۹ آذر ۱۳۸۵، ۱۱:۳۱

آیت الله تسخیری در دیدار با سفیر بحرین :

تجربیات ایران در زمینه بانکداری اسلامی بسیار غنی است

تجربیات ایران در زمینه بانکداری اسلامی بسیار غنی است

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دیدار با سفیر کشور بحرین با تأکید بر ضرورت گسترش بانکداری اسلامی بدون ربا، تجربیات ایران اسلامی را در این زمینه بسیار غنی عنوان کرد و یادآور شد: وحدت شیعه و سنی عاملی اساسی برای تقویت مسلمانان است .

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ، آیت الله تسخیری دبیر کل مجمع در این دیدار با تأکید بر نقش ارزشمند کشور بحرین در زمینه تقریب مذاهب اسلامی و گسترش بانکداری اسلامی بدون ربا ، تجربیات جمهوری اسلامی را بسیار غنی برشمرد و از آیت الله محمد باقر صدر به  عنوان طراح اصلی بانکداری اسلامی در عصر حاضر تمجید کرد .

دبیر کل مجمع حهانی تقریب مذاهب اسلامی با ابراز تأسف از درگذشت شیخ عبدالامیر الجمری روحانی برجسته شیعه بحرین ، اخوت میان سنی و شیعه و توفیق مسلمانان عراق و لبنان در برابر دسیسه های دشمنان را خواستار شد .

" کامل صالح عبدالله الصالح " سفیر بحرین نیز با ابراز خرسندی ازاین دیدار، تلاش های صورت گرفته مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در رابطه با تحکیم روابط مسلمانان و وحدت بین آنها تشکر کرد و با اشاره به اوضاع فرهنگی جهان اسلام و روابط فرهنگی بین دو کشور، خواهان همکاری این مجمع با دولت بحرین در غنا بخشیدن به فرهنگ تقریب مذاهب اسلامی و وحدت امت اسلامی شد .

کد خبر 424209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha