۵ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۴۰

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان:

پذیرش مسافران در مدارس هرمزگان به ۲۷۳ هزار نفر رسید

پذیرش مسافران در مدارس هرمزگان به ۲۷۳ هزار نفر رسید

بندرعباس - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در سومین روز از تعطیلات شمار مسافران نوروزی که در ستادهای اسکان آموزش و پرورش هرمزگان پذیرش شدند به ۲۷۳ هزار نفر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی رییسی حسنلنگی شنبه شب در جمع خبرنگاران بیان داشت: این تعداد در قالب ۲۴ هزار و ۵۷۹ خانوار است که در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان پذیرش شده اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه تاکنون علاوه بر مسافران فرهنگی بیش از ۳۰ هزار غیرفرهنگی نیز پذیرش شده اند، یادآور شد: اگر چه تمرکز کار ستاد اسکان فرهنگیان و به تعبیری اولویت کار با پذیرش فرهنگیان است اما با توجه به استقبال و مراجعه سایر هموطنان غیر فرهنگی، ستاد اسکان فرهنگیان استان به این عزیزان نیز خدمات می دهد.

به گفته رئیسی حسنلنگی، برابر آمار پذیرش مسافران در سوم فرودین سال گذشته، شمار مسافران نوروزی در مدت مشابه امسال با حدود چهار هزار نفر افزایش به ۹۱ هزار نفر رسیده است.

این مسئول تاکید کرد: روند پذیرش مسافران نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش هرمزگان با وجود افزایش مسافران نسبت به سال گذشته همچنان با برنامه و بدون مشکل خاصی در سراسر استان ادامه دارد.

وی بیان داشت: شهرستانهای قشم و بندرعباس همچنان در صدر بیشترین آمار پذیرش مسافر هستند که پیش بینی می شود این روند همچنان با همین روند ادامه داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: ستادهای اسکان فرهنگیان در سراسر استان با بهره گیری از همه ظرفیت ها و رصد دقیق مشکلات احتمالی، اهتمام لازم را نسبت به رفع کمبودها دارند و خوشبختانه برابر بازدیدهای میدانی شاهد رضایتمندی مسافران هستیم.

رئیسی حسنلنگی در پایان با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: هرمزگان با برخورداری از تنوع آب و هوایی، موهبت دریا و جزایر دیدنی و همچنین جاذبه های منحصر به فرد طبیعی در کنار ظرفیت های اقتصادی و تجاری، قطب مهم گردشگری کشور است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

۴۱۸ مدرسه با سه هزار و ۱۶۰ کلاس و همچنین باشگاه شماره یک و پردیس دانشگاه فرهنگیان برای اسکان نوروزی فرهنگیان در نوروز ۹۷ منظور شده است.

کد خبر 4257941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha