۷ فروردین ۱۳۹۷، ۲۱:۳۰

وزیر کار:

زیرساخت‌های رفاهی ویژه کارگران و خانواده آنان گسترش می‌یابد

زیرساخت‌های رفاهی ویژه کارگران و خانواده آنان گسترش می‌یابد

بوشهر - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زیرساخت‌های رفاهی ویژه کارگران و خانواده آنان گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی عصر سه‌شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی مرکز تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار در گناوه اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز کارگران را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

وی از توسعه محیط‌ها و فضاهای ورزشی ویژه کارگران در نقاط مختلف کشور خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر ۳۶۰ ورزشگاه در سطح کشور ساخته شده و یا در حال ساخت است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد رفاه و توسعه مراکز تفریحی برای کارگران در سطح کشور خبر داد و بیان کرد: زیرساخت‌های رفاهی ویژه کارگران و خانواده آنان گسترش می‌یابد.

وی به ظرفیت‌های شهرستان گناوه اشاره کرد و ادامه داد: گناوه برای اشتغال و کارآفرینی دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است که می‌توان به طرح‌های خدماتی و گردشگری، بازار و تجارت و دریا اشاره کرد.

ربیعی با اشاره به نقش مهم مراکز تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار افزود: این مراکز در رعایت بهداشت، ایمنی و استاندارد سازی محیط‌های کارگری نقش مهمی دارند و باعث افزایش ایمنی کارگران می‌شوند.

وی یکی از مطالبات مردم گناوه را شبانه‌روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: درمانگاه تامین اجتماعی گناوه ارتقا می‌یابد و خدمات این مرکز گسترش خواهد یافت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از تامین اعتبارات لازم برای تکمیل ورزشگاه کارگری گناوه خبر داد و گفت: طی ماه‌های آینده شاهد تکمیل این ورزشگاه و افتتاح آن در آینده نزدیک خواهیم بود.

کد خبر 4259305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha