۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۱۷

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

ایجاد و توسعه صنایع در سطح استان بوشهر متوازن نیست

ایجاد و توسعه صنایع در سطح استان بوشهر متوازن نیست

بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد و توسعه صنایع در سطح استان بوشهر متوازن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی مشکلات صنایع دریایی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه صنایع در استان بوشهر تلاش زیادی صورت گرفته ولی این رشد و توسعه متوازن نیست.

وی با بیان اینکه بیشترین تمرکز صنایع در جنوب استان بوشهر است، خاطرنشان کرد: تاکنون آنگونه که باید و شاید در شمال استان بوشهر یعنی گناوه و دیلم صنایع توسعه نیافته است.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید زمینه توسعه صنایع در شمال استان بوشهر فراهم شود، تصریح کرد: دریا به عنوان محور توسعه استان بوشهر باید مد نظر باشد و صنایع این حوزه توسعه یابد.

وی بر لزوم استفاده مناسب از ظرفیت‌های شرکت صدرای بوشهر تاکید کرد و افزود: با استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها می‌توان اشتغال در این شرکت را به ۱۵ هزار نفر افزایش داد.

حجت‌الاسلام خدری با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در تحقق برنامه‌های توسعه‌ای و اقتصادی باید مطالبه‌گر باشند، اضافه کرد: شاهد کارهای بزرگی در شرکت‌های صدرای بوشهر هستیم که باید از همه این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی به ساخت ۱۰ سکوی پارس جنوبی در شرکت صدرای بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: باید طرح‌ها و پروژه‌های جدیدی به این شرکت واگذار شود تا شاهد خللی در اشتغال کارکنان این شرکت نباشیم.

کد خبر 4291368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha