۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۲

هم‌زمان با روز ملی قلم؛

آئین گرامیداشت میرزا بابا مطهری نژاد در دامغان برگزار شد

آئین گرامیداشت میرزا بابا مطهری نژاد در دامغان برگزار شد

دامغان- آئین گرامیداشت میرزا بابا مطهری نژاد پیشکسوت عرصه خبر، روزنامه‌نگاری، روابط عمومی و قلم هم‌زمان با روز ملی قلم با حضور مسئولان و آحاد مردم در دامغان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین گرامیداشت میرزا بابا مطهری نژاد پیشکسوت عرصه خبر، روزنامه‌نگاری، روابط عمومی هم‌زمان با روز ملی قلم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، اعضای ستاد تقدیر از چهره‌های ماندگار دامغان، معاون استاندار سمنان و آحاد مردم در سالن شاهچراغی ارشاد اسلامی دامغان برگزار شد.

حضور مدیران و مدعوین از سراسر کشور، قرائت پیام وزیر مسکن توسط دکتر حبیب خراسانی، قرائت پیام معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد توسط مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد سمنان و حضور شخصیت‌های فرهیخته و همشهریان دامغانی در زمره بخش‌های این مراسم بود.

برگزاری نمایشگاه از لوح‌ها و آثار مطهری نژاد و تقدیر ویژه از همدلی و همراهی از همسر وی نیز ازجمله دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نگاه سنتی به روابط عمومی مستلزم تغییر

میرزا بابا مطهری نژاد در این مراسم گفت: دغدغه برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی و استان سمنان یکی از عللی است که در مدت بیش از پنج دهه فعالیت در حوزه روابط عمومی و عرصه قلم بر آن تکیه داشته و آن را به سایر همکاران این حوزه و به‌خصوص جوانانی که قصد ورود به عرصه روابط عمومی و قلم دارند، توصیه می‌کنم.

وی افزود: نگاه مدیران استانی به مقوله روابط عمومی می‌بایست تغییر کند چراکه امروز روابط عمومی‌ها مشاوران خوبی برای مدیران هستند و نه یک پست اضافی در مجموعه مدیریتی.

عضو مؤسس و هیئت‌مدیره انجمن روابط عمومی‌های ایران اسلامی همچنین گفت: روابط عمومی‌ها نیز باید از نگاه سنتی این حوزه که تنها وظیفه روابط عمومی را نصب پارچه نوشته و تکثیر پوستر قلمداد می‌شد، کنار گذاشته و با استفاده از روش‌های مختلف، در حوزه اطلاع رسانی عملکرد و تاثیرگذاری بیشتری را داشته باشند.

سردیس میرزا بابامطهری نژاد نیز در این مراسم با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان و دیگر مسئولان رونمایی شد.

کد خبر 4340503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha