۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۵

طی نامه ای عنوان شد؛

تقدیر دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی از جهرمی

تقدیر دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی از جهرمی

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی طی نامه ای به محمدجواد جهرمی، وزیر ارتباطات بابت طرح ثبت گوشی های تلفن همراه (رجیستری) تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود گودرزی، دبیر قرارگاه ملی مبارزه  با مفاسد اقتصادی طی نامه ای به محمدجواد جهرمی، وزیر ارتباطات بابت  طرح ثبت گوشی های تلفن همراه (رجیستری) تشکر کرد و گفت: اجرای این طرح مزایای فراوانی به دنبال داشته است.

در بخشی از این نامه آمده است: با احترام بر خود لازم دیدیم از زحمات جنابعالی و تیم کارشناسی طرح ثبت گوشی های تلفن همراه (رجیستری) تشکر نموده و برای جنابعالی و افراد دخیل در این پروژه آرزوی توفیق روزافزون کنیم.

از برکات این طرح می توان به مقابله با قاچاق گوشی های تلفن همراه، تضمین سلامت مردم، افزایش درآمدهای کشور، تجارت رقابت پذیر شفاف، مقابله با سرقت گوشی ها، از بین رفتن جعل و رشوه و تبانی در این حوزه اشاره کرد که طی چند روز گذشته یکی از آثار دیگرش که ایجاد شفافیت و مقابله با فساد و رانت خواری بود را به رخ کشید و برای مفسدین هزینه های سنگینی ایجاد نمود که مطمئنا طی سالیان آینده روز به روز برکات و آثار این طرح بیشتر هویدا خواهد شد.

کد خبر 4340847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha